به گزارش خبرنگار مهر، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، معاون استاندار و فرماندار ویژه جهرم و تنی چند مسؤولین شهرستان جهرم از شرکت‌های تولیدی اقلام پزشکی و بهداشتی بازدید کردند.

حمید رضا ایزدی در جریان این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بررسی‌های لازم برای استفاده از ظرفیت و امکانات این واحد به منظور تولید ماسک بهداشتی با عنایت به نیاز امروز جامعه به ماسک انجام شد.

وی افزود: باید واحدهای تولیدی ماسک بهداشتی، مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده حداکثر ظرفیت خود را برای تولید بکار بگیرند تا درپیشگیری و از بین بردن ویروس کرونا به مردم کشور کمک شود.

ایزدی در ادامه این برنامه نیز از واحد تولید الکل نیز بازدید کرد، بیان کرد: در تلاش هستیم تا برای پیشگیری از ویروس کرونا و تأمین نیازهای مردم استان و همچنین شهرستان جهرم اقدامات مؤثری انجام دهیم تا بتوانیم از گسترش هر چه بیشتر این بیماری جلوگیری کنیم.

ابوالفضل نیکوسیر، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: روزانه ۴.۵ تن الکل در این شهرستان برای مصارف ضدعفونی و پیشگیری از ابتلاء به کرونا تولید می‌شود.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی جهرم با نظارت بر تولید، روزانه بر نحوه توزیع الکل ۷۰ درصد برای مصرف ضدعفونی درداروخانه‌های این شهرستان نظارت می‌کند.

ابوالفضل نیکوسیر بابیان اینکه با توجه به نیاز جامعه کارخانه الکل فعالیت خود را به سه شیفت کاری رسانده است، افزود: الکل تولیدی در این شهرستان در بسته‌بندی ۱۲۵ سی‌سی، ۲۵۰ سی‌سی و یک لیتری از طریق داروخانه‌ها در دسترس مردم است.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا گزارش تخلفات با شماره ۵۴۳۴۵۰۳۶ معاونت غذا و دارو تماس بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1375482
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.