به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحمانیان ظهر چهارشنبه در دومین جلسه ستاد شهرستانی مقابله با شیوع کرونا ویروس اظهار داشت: پیشگیری مهمترین کار در مقابله با کرونا ویروس است که در این راستا تمامی مسافرین در مبادی ورودی شهر جهرم مورد طب سنجی و غربالگری قرار می‌گیرند.

وی افزود: ایستگاه‌های پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در مبادی ورودی شهر برپا شده است که برای مسافرین غربالگری مانند طب سنجی توسط کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه انجام می‌شود و همچنین تمامی وسایل نقلی بین شهری مانند اتوبوس‌ها و ماشین‌های مسافربری گند زدایی می‌شود.

رحمانیان گفت: همچنین گندزدایی مکان‌های عمومی در سطح شهر مانند پایانه مسافربری، فرودگاه، پارک‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی توسط کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه و با همکاری دیگر ارگان‌های شهرستان انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اجرای طرح ملی پیگیری موارد مشکوک به کرونا ویروس توسط پزشکان خانواده گفت: از فردا ۱۵ اسفند ماه این طرح بصورت ملی اجرا می‌شود و به این صورت است که هر خانواده تحت پوشش پزشک خانواده خود قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به ارسال نمونه بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان جهرم گفت: تاکنون برای ۱۰ نفر از بیماران مشکوک به ویروس کرونا نمونه ارسال شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.