به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرهنگی و تبلیغات تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج) فرمانده این یگان از بکارگیری تجهیزات وامکانات برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

سردار حسینی گفت: در کنار مردم و دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی مقابله با ویروس کرونا هستیم.

وی ادامه داد: سپاه همیشه خود را خادم مردم می‌داند و درهمه حوادث نیز خود را سپر بلای مردم می‌کند و رسالت پاسداری ایجاب می‌کند که درهمه سختی‌ها به صورت ویژه در کنار مردم باشیم.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج) بیان کرد: در حال حاضر ۴ دستگاه خودرو جنگ نوین با ضدعفونی معابر و مراکز به صورت ۲۴ ساعته برای کمک به دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی مقابله با ویروس کرونا فعال شده‌اند.

وی افزود: گردان بهداری رزمی این یگان نیز با فعال نمودن ۶ پست بهداشت در سطح شهرستان جهرم و استفاده از نیروهای متخصص و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی، اقدام به آموزش و انجام معاینات پزشکی نموده و در حال خدمت رسانی به مردم است.

سردار حسینی تاکید کرد: با توجه به حساسیت پادگان‌ها نیز اقدامات پیشگیرانه ای از قبیل آموزش، ضد عفونی و سم زدایی محل‌های تجمع و معابر و برپایی ایستگاه سلامت و انجام معاینات پزشکی تمامی نیروها در محل استقرار و همچنین آموزش به خانواده کارکنان انجام شده است.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج) همچنین بیان کرد: متأسفانه فضای مجازی به برخی شایعات دامن زده و نگرانی مردم را بیشتر نموده که تاکید می‌گردد مردم عزیز خبرها را از رسانه ملی پیگیری کنند و توصیه‌های بهداشتی فردی و جمعی را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1371162
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.