محدثه جعفری، پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: همچنین این سازمان مردم نهاد در نظر دارد از هفته آینده، محلول شست و شو و دستکش در روستاها و بخش‌های تابع شهرستان پاسارگاد توزیع کند.

وی اضافه کرد: این نخستین سازمان مردم نهاد ثبت شده در شهرستان پاسارگاد است که تعدادی از ورزشکاران این شهرستان عضو این سمن هستند و می‌کوشیم خدمات خوبی را در این منطقه به مردم ارایه دهیم.

جعفری ادامه داد: از دیگر فعالیت‌هایی که پس از ثبت این سازمان مردم نهاد انجام دادیم، آموزش ساخت گل‌های کریستال است که با استقبال خوبی رو به رو شد.

او بیان کرد: با توجه به اینکه اعضای تشکیل دهنده این سازمان مردم نهاد از جوانان هستند و هدف آنها ادامه فعالیت در حوزه آسیب‌های اجتماعی و کاستن از این آسیب‌هاست از مسوولان استان فارس و شهرستان پاسارگاد انتظار داریم از این سازمان مردمی حمایت و پشتیبانی کنند. 

شهرستان پاسارگاد به مرکزیت سعادت شهر در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

هم اکنون ۲۳ استان کشور درگیر بیماری کروناست که تاکنون ۲۶ تفر جان خود را از دست داده‌اند و ابتلای ۱۰۶ نفر قطعی است که تهران، گیلان و قم به ترتیب با ۳۸، ۲۳ و هفت نفر بیشترین موارد بیماری را دارند. 

بیماری جدید کرونا با نام «کووید-۱۹» از اوایل ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ میلادی (دی ۹۸) در استان هوبی چین شیوع یافت. 

ویروس کرونا همانند بسیاری از ویروس‌های دیگر بدنه‌ای از جنس لیپید (نوعی ازچربی طبیعی) دارد که با مواد شوینده از بین می‌رود. برای همین شستن دست و صورت و وسایل با مواد شوینده مثل صابون و یا مواد ضد عفونی کننده، ویروس را از بین می‌برد.
رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از حضور در اماکن شلوغ و اجتماعات از جمله راهکارهای پیشگیری از ابتلای به این بیماری است.  
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.