به گزارش خبرنگار مهر، عنایت الله رحیمی، عصر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس با اشاره به اینکه برای کرونا اقدامات خوبی هم در مرحله پیشگیری و هم در مرحله مواجهه در سطح استان انجام شده است، اظهار داشت: در حوزه حمل و نقل عمومی، اتوبوس، تاکسی و مترو تاکید بر ضدعفونی کردن مداوم شده که این کار در حال انجام است.

وی عنوان کرد: همچنین در اماکنی مانند فرودگاه‌ها و ترمینال‌ها نیز موارد بهداشتی و ضدعفونی مرتب در حال انجام است.

استاندار فارس در مورد کمبود موادی مانند محلول‌های ضدعفونی و ماسک نیز بیان کرد: تولیدات کارخانجات با توجه به کمبودها افزایش یافته و بخشی از مواد مورد نیاز نیز در حال ورود به گمرک است.

وی با اشاره به بیمارستان‌هایی که برای کرونا در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: بیمارستان علی اصغر (ع) به عنوان بیمارستان سنترال مدنظر قرار گرفته و بیمارستان‌هایی نیز در شهرستانها پیش بینی شده است.

رحیمی با اشاره به موضوع سند مهندسی فرهنگی نیز گفت: سند مهندسی فرهنگی یک طرح مؤثر و مهم محسوب می‌شود که امیدواریم در برش‌های استانی بتوانیم با جمع بندی نظرات فرهیختگان و کارشناسان استان، آن را تهیه و اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: استان فارس یکی از اخلاق‌مدارترین مردم کشور را دارد و امیدواریم بتوانیم با همراهی و همدلی و با توجه به افق زمانی که برای این سند پیش بینی شده، موارد را به سرعت در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1365263
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.