کوروش عزیزی اعلام کرد: با توجه به ورود بیماری کرونا ویروس جدید در کشور و ابتلا تعدادی از هموطنان، به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری در سطح کشور، کلیه جشن ها، گردهمایی ها، همایش ها و فعالیت های ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تا اطلاع ثانوی لغو و تعطیل اعلام می گردد.

وی با اشاره به لغو برگزاری المپیاد ورزش های همگانی کشور که قرار بود بزودی در خزرآباد ساری برگزار گردد، تمامی فعالیت های ورزشی دانشگاه همانند استفاده از استخر مجموعه ولایت و نیز سالن های ورزشی متعلق به این دانشگاه   غیر فعال اعلام شده است.

عضو هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، ضمن اعلام لغو اردوهای جهادی این دانشگاه، ادامه داد: وضعیت برگزاری اردوهای راهیان نور که هر ساله در آستانه سال نو برگزار می گردند نیز پس از انجام هماهنگی های لازم با وزارت متبوع اعلام خواهد گردید.

عزیزی بر دائر بودن کلاس های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید نمود و گفت: اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی و یا ادامه برگزاری کلاس های آموزشی این مرکز آموزش عالی بر عهده معاونت آموزشی دانشگاه بوده و طبعا در صورت لزوم، این معاونت، اطلاع رسانی های لازم را از طریق مجاری و کانال های رسمی، انجام خواهد داد.

او افزود: بدیهی است که ارائه کلیه خدمات خوابگاهی، تغدیه، ایاب و ذهاب و رفاهی دانشجویان، همانند گذشته و بر روال عادی خود ادامه داشته و هیچ خللی بر ارائه این خدمات وارد نمی باشد.

معاون فرهنگی وامور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اعلام برگزاری نشست فوق العاده مدیریت بحران کرونا ویروس در این معاونت، از کلیه مدیران، کارکنان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه خواست تا با حفظ آرامش و تعامل مضاعف، اخبار، گزارشات و اطلاعات لازم را صرفا از طریق مبادی رسمی و کانال های شناسنامه دار این دانشگاه دنبال نمایند.

دکتر  عزیزی تاکید کرد : دانشجویان، امانت ارزشمند و گرانبهای خانواده ها در نزد ما می باشند و تمامی این اقدامات جنبه پیشگیرانه داشته و تا کنون هیچ گزارش رسمی مبنی بر وجود موارد بیماری در اماکن دانشگاه واصل نشده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.