استاندار فارس و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز با صدور بیانه ای مشترک ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کردند: دهه فجر طلوع خورشید انقلاب اسلامی و طلیعه تحقق خواست و اراده ی مردم بر سرنوشت خویش بود.در این پیام که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر شده است آمده است: انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) با شعار استقلال، آزادی ،جمهوری اسلامی به عنوان رخداد مهم عصر حاضر، رژیم ستمگر پهلوی را سرنگون کرد و به فرمایش مقام معظم رهبری عزت ایران و ایرانی بلکه اسلام و مسلمین در این دهه به دست ملت مقاوم و شجاع و قهرمان ایران، پایه‌گذاری شد و با اراده و رای ملت بزرگ ایران، جمهوری اسلامی به عنوان مدلی نوین از حاکمیت قانون ارائه شد.
در پیام مشترک عنایت الله رحیمی و آیت الله دژکام با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته، همواره از پشتیبانی و حمایت مردمی برخوردار بوده، تاکید شده است:جلوه های بی نظیری از این حمایت و اعتماد مردمی را در صحنه‌های مختلف شاهد بوده‌ایم ؛ شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از مصادیق حضور معنادار مردم در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ابراز وفاداری به آرمان‌های بلند الهی و انسانی امام راحل عظیم الشأن است.

 خون شهید سلیمانی خروش ۲۲ بهمن را فزونی بخشید

آیت الله علی اکبر کلانتری نمانیده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری نیز با صدور پیامی ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی و جشن پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن آورده است:ایام دهه فجر امسال مصادف است با چهلمین روز عروج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به همین سبب، مراسم و مجالس امسال رنگ و بوی دیگری دارد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان تاکید کرد: از برکت خون این شهید، شاهد امواج خروشان جوانان در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن خواهیم بود تا بار دیگر بیعت خود را با امام امت و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اعلام دارند.

جامعه اساتید حوزه علمیه فارس  با صدور بیانیه ضمن دعوت از  امت حزب الله جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کردند:دهه خجسته فجر امسال مصادف است با چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وبه همین دلیل ، شور و اشتیاق مردم جهت حضور حماسی در راهپیمایی  ۲۲ بهمن بیشتر از هر سال است.

سازمان بسیج رسانه سپاه فجر فارس نیز با صدور بیانیه ای در خصوص ۲۲ بهمن عنوان کرده است: یوم الله ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۸ روزی است که پهنه  جغرافیایی ایران عزیز شاهد خروش یکپارچه امت آزاده و بصیری که برای رساندن پیام ولایت مداری، ظلم ستیزی ،عدالت خواهی ،خودباوری ، حمایت از ملت های مظلوم ،شهادت طلبی و هزاران منطق زیبایی که پس از چهل و یک سال مقاومت در برابر دشمنان قسم خورده خارجی و فریب خوردگان داخلی تجربه و کسب نموده است خواهد بود.

بنا بر اعلام رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس، راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ در شیراز از میدان نمازی تا چهارراه زند برگزار می‌شود که تغییر این مسیر به خواست مردم بوده است.

مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز سال های گذشته عموما از چهارراه پارامونت(۱۵ خرداد) تا حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار می شد.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۶۵ شهر استان فارس افزود :این راهپیمایی از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه  بیست و دوم بهمن آغاز خواهد شد.

رضایی بیان کرد:‌ سخنران مراسم ۲۲ بهمن امسال در شیراز حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.