به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جواد نیری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نمادی است از آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی، گفت: ایشان یادگاری بود از سرداران و فرماندهان دفاع مقدس و الگو و نمونه‌ای از آنها برای نسل جوان امروز؛ شهادت این سردار موجی از خروش انسانی مردان و زنان آزاده در همه جهان ایجاد کرد، از این رو گرامیداشت یاد او، بزرگداشت همه این ارزش‌ها و آرمان هاست از سوی دیگر بنا به فرمایش مقام معظم رهبری حاج قاسم سلیمانی یک شخص نبود یک مکتب و یک مرام بود، یک راه بود که باید آن را شناخت و به درستی در مسیر آرمان‌های انقلاب طی کرد.

وی سپس به تشریح ویژه برنامه‌های مکتب سلیمانی در چهلمین روز شهادت این سردار دلاور در دانشگاه شیراز به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و حمایت سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف پرداخت و گفت: آئین بزرگداشت چهلمین روز شهادت سید شهدای مقاومت روز یکشنبه ۲۰ بهمن جاری بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد دانشگاه شیراز با سخنرانی دکتر حسین اکبری معاون دبیرکل جبهه بیداری اسلامی و حضور شاعر انقلابی جناب آقای احمد بابایی برگزار خواهد شد.

نیری ثابت از برپایی کتابت آیات جهاد و شهادت با حضور اساتید و خوشنویسان روز پنجشنبه ۱۷ بهمن از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در پردیس آفرینش دفتر نهاد رهبری دانشگاه خبر داد و افزود: در ادامه، عصر شعر مقاومت با حضور جمعی از بانوان شاعر استان فارس در روز ۲۰ بهمن از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می‌شود.

به گفته رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز، هم اندیشی اساتید دانشگاه‌های شیراز روز چهارشنبه ۱۶ بهمن از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن شهید چمران دفتر نهاد دانشگاه برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: یادواره هنری و ادبی مکتب سلیمانی یکی دیگر از برنامه‌های این ایام است که فراخوان آن اعلام می‌شود و برگزاری اختتامیه آن در روز ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ مصادف با روز هنر انقلاب برگزار خواهد شد.

نیری ثابت از برگزاری کارگاه سواد مجازی با حضور فعالین دانشگاهی فضای مجازی خبر داد و افزود: جبهه مقاومت عنوان نشست تخصصی است که در تاریخ ۷ اسفند با حضور اساتید و کارشناسان جبهه مقاومت برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.