جدول ابتدایی نشانگر رسیدن ۱۴ فیلم به شیراز بود، در ادامه نمایش ۷ فیلم دیگر نیز قطعی شد و دوشنبه شب نیز یک فیلم دیگر به مجموع آثاری که در شیراز اکران خواهد شد، افزوده شد تا جشنواره شیراز با اکران ۲۲ فیلم از دیگر شهرستان‌ها پیشی‌ گیرد.

فیلم‌های روز صفر، خوب، بد، جلف۲، سه کام حبس، مغز استخوان، دوزیست، روز بلوا، آتابای، سینماشهر قصه، شنای پروانه، عامه‌پسند، مردن در آب مطهر، آبادان یازده ۶۰، ابر بارانش گرفته، بی‌صـدا حلزون، لباس شخصی، پدران، پوست، تعارض، خروج، خون شد، درخت گردو و قصیده گاو سفید فیلم‌هایی هستند که در شیراز و در تالار فجر، پردیس سینمایی گلستان و مجموعه فرهنگی و سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز پخش خواهند شد.

در پیش‌فروش فیلم‌ها تاکنون درخت گردو، خوب، بد، جلف ۲ و خروج مقام اول تا سوم استقبال مخاطبان را کسب کرده‌اند.

حضور دو کارگردان شیراز در سی‌و هشتمین جشنواره فیلم فجر نیز از نکات شایان توجهی است که بیش از جشنواره‌های گذشته به شیراز رنگ و بویی دیگر بخشیده است.

محمد کارت با فیلم شنای پروانه نخستین اثر بلند سینمایی خود و بهتاش صناعی‌ها با فیلم قصیده گاو سفید از کارگــردانان موفـق شیـرازی در بخش سـودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر هستند.

همچنین استقبال از فیلم "درخت گردو" نخستین سانس فوق‌العاده را در جشنواره نوزدهم فجر شیراز رقم زد. این فیلم به کارگردانی محمد حسین مهـدویان و تهیه کننـدگی سید مصطفی احمـدی در تهران نیز مورد استقبال مخاطبان و منتقدان قرار گرفته است و اکران فوق العاده آن در  روز  چهـارشنبه ۱۶بهمن‌ماه در تالار حافظ خواهد بود.

بلیت‌های این دور از جشنواره با قیمت‌های ۱۰ و ۱۵ هزار تومان در تالار حافظ و ۲۰هزار تومان در پردیس سینمایی گلستان و مجموعه فرهنگی و سینمایی هنرشهر آفتاب ارائه می‌شود.

در روز نخست این جشنواره فیلم‌های سینما شهر قصه به کارگردانی کیوان علی‌محمدی، پدران ساخته سالم صلواتی به ترتیب در ساعت ۱۷ و ۱۹ در تالار حافظ اکران می‌شوند.

در مجموعه فرهنگی و سینمایی هنرشهر آفتاب فیلم ۲۳نفر به کارگردانی مهدی جعفری در بخش سیمرغ و پروانه در ساعت ۱۰ صبح میزبان کودکان و نوجوانان بوده است.

اکران فیلم‌های بخش سودای سیمرغ در این مجموعه از ساعت ۱۸ و با پخش فیلم پدران در سالن آبی صورت می‌گیرد.

در ساعت ۱۹ روز بلوا اثر بهروز شعیبی در سالن نارنجی، ساعت ۲۰ سینما شهر قصه در سالن آبی و ساعت ۲۱ سه کام حبس به کارگردانی سامان سالور در سالن نارنجی خواهد بود.

همچنین در پردیس سینمایی گلستان ساعت ۱۸ فیلم خوب، بد، جلف ۲ ساخته پیمان قاسم‌خانی اکران می‌شود و در آخرین اکران نیز فیلم شنای پروانه اثر محمد کارت در ساعت ۲۱ اکران خواهد شد.

خرید بلیت از طریق سایت ایرانتیک در شیراز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.