در دومین روز دهه فجر ۹۸ اورژانس بیمارستان شهید بهشتی شیراز که تنها مرکز بیمارستانی زیر نظر تامین اجتماعی در استان فارس است با حضور استاندار فارس و امیرعباس منوچهری معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور و جمعی دیگر از مدیران کشوری،استانی و شهرستانی افتتاح شد.

استاندار فارس یکشنبه در حاشیه آیین افتتاح بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی شیراز در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با دومین روز دهه فجر امسال بزرگترین اورژانس در بین بیمارستان‌های ملکی سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور در کلانشهر شیراز افتتاح شد.

عنایت الله رحیمی افزود: بخش اورژانس و آزمایشگاه بیمارستان شهید بهشتی شیراز که با مدیریت تامین اجتماعی اداره می شود در قالب اجرای طرحی عمرانی نوسازی، استانداردسازی و توسعه یافته است.

رحیمی ادامه داد: در قالب اجرای این طرح ظرفیت بخش اورژانس این واحد درمانی از ۱۴ تخت به ۴۰ تخت افزایش پیدا کرده است.

وی در ادامه سخنان خود گفت: رضایتمندی مردم و بیمه شدگان تامین اجتماعی که بخش زیادی از جامعه را شامل می شود یکی از اولویت های دولت است.

استاندار فارس افزود: برای ساخت اورژانس جدید بیمارستان شهید بهشتی شیراز حدود ۱۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید سرمایه گذاری کلانی در حوزه بهداشت و درمان انجام داده است،گفت: وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به همراه دستگاه های زیرمجموعه این وزارتخانه از جمله سازمان تامین اجتماعی، تلاش زیادی برای رضایتمندی بیمه شدگان در دولت فعلی انجام داده است.

رحیمی با تاکید بر این مطلب که با وجود تلاش های صورت گرفته، استان فارس هنوز با مشکل کمبود تخت بیمارستانی مواجه است،اظهار داشت: براساس وعده مدیران وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی بزودی عملیات اجرایی ساخت بیمارستان شماره دو تامین اجتماعی استان فارس در شیراز آغاز می‌شود که پس از بهره برداری از آن بخشی از مشکلات بیمه شدگان تامین اجتماعی این استان حل خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.