عنایت‌الله رحیمی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دکتر روحانی در  دیدار با استانداران و فرمانداران بر لزوم توجه همه متولیان امر برگزاری انتخابات به قانون و کوشش آنها در جهت فراهم کردن زمینه برای مشارکت همه جانبه مردم با تمام سلایق تاکید کرد.

وی ادامه داد: معتقدیم که قانونمند عمل کردن و زمینه‌سازی برای حضور همه گرایش‌ها و سلایق در انتخابات دوم اسفند امسال، زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهد بود و لذا همه باید نسبت به آن مهم اهتمام ویژه داشته باشیم.

بررسی مسایل استان در دیدار با معاونین رییس جمهوری
استاندار فارس گفت: در جریان سفر به تهران برای شرکت در همایش استانداران و فرمانداران، به منظور بررسی و پیگیری مسایل مختلف استان، دیدارهای جداگانه‌ای با معاون اول رییس جمهوری، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون اقتصادی رییس جمهوری، معاون پارلمانی رییس جمهوری و وزیر کشور انجام شده است.

رحیمی تصریح کرد: در دیدار با دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری مباحث بانکی، صنعتی و پروژه‌های عمرانی پیگیری شد. در دیدار با دکتر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز مباحث مرتبط با اعتبارات استان دنبال شده است.

وی افزود: در دیدار با دکتر نهاونیان معاون اقتصادی رییس جمهوری نیز در خصوص مباحث اقتصادی بحث و تبادل نظر شد. در جریان این سفر نشستی نیز با نمایندگان مجمع جهانی اهل بیت (ع) و همچنین صندوق توسعه حرم‌های شاهچراغ (ع)، امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) با هدف حل مشکلات فراروی توسعه حرم مطهر شاهچراغ (ع) داشتیم.

رییس جمهوری روز دوشنبه در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور، بزرگترین خطر برای دموکراسی و حاکمیت ملی را تبدیل انتخابات به تشریفات دانست و گفت: باید پاسدار اسلام، نظام، جمهوریت، نظر و خواست عامه مردم باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور که در وزارت کشور برگزار شد گفت:  شرایط امروز ما با همیشه متفاوت است ما در آستانه سی و هفتمین انتخابات ملی هستیم.  از آن انتخابات اولی که در فروردین سال ۵۸ شروع شد که با همه پرسی و رفراندوم شروع شد؛ بعضی‌ها از کلمه «رفراندوم» خوششان نمی‌آید اما پایه انتخابات ما از رفراندوم بود از همه پرسی شروع شده است. نظام ما روی رفراندوم است و پایه اصلی آن رفراندوم است و آن همه پرسی اول بود که تعیین کرد نظام ما جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.