حیدرعلی کامیاب کلانتری، پنجشنبه در دیدار با محمد رضا رضایی کوچی، نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سرانه ورزش جهرم پیش از سال ۱۳۹۲، هشت‌صدم متر بود، افزود: با بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام ورزشی در شهرستان جهرم، سرانه ورزشی این شهرستان در آینده‌ای نزدیک فراتر از استانداردهای جهانی خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر، چمن‌ مصنوعی زمین ورزشی در روستاهای دشت دال، آرجویه و شاغون از بخش سیمکان و گل برنجی از توابع شهرستان خفر آماده افتتاح است.

به گفته کامیاب کلانتری، برای  هرکدام از پروژه‌های یاد شده، پنج میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس بیان داشت: کفپوش سالن شهدای قطب آباد با اعتبار ۲ میلیارد ریال، احداث چمن بزرگ مصنوعی در شهر خاوران، کردیان قطب‌آباد و دوزه از توابع سیمکان هر کدام با اعتبار

۴۵ میلیارد ریال، همچنین احداث خانه جوان در شهرستان جهرم از جمله اقدامات انجام شده در این شهرستان است.

کامیاب کلانتری اضافه کرد: با هدف توسعه زیر ساخت‌های ورزشی در شهرستان جهرم، کلنگ زنی یک سالن تخصصی رزمی در حیدرآباد با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، ۲ سالن صخره‌نوردی و کاراته نیز در دست انجام است.

وی گفت: یکی از اتفاقات خوبی که در ورزش جهرم به وقوع پیوسته، احداث و بهره‌برداری از سالن ویژه بانوان در این شهر است و افزون بر این کلنگ احداث سالن تخصصی کاراته جهرم نیز در ورزشگاه آزادگان به زمین زده شده است.

در این نشست در باره پیگیری احداث و تکمیل زمین‌های چمن مصنوعی شهرهای جهرم و خفر و همچنین بخش‌های سیمکان، کردیان، شهرخاوران و سایر پروژه‌های ورزشی این شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.