نجمه برزگر، چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: چندین مصدوم در تیم داریم و دستمان بسته است، منتظریم تا این سه بازی باقی مانده تمام شود تا ببینیم برای فصل بعد چه باید بکنیم.

وی در مورد دیدار این هفته تیمش مقابل خراسان رضوی گفت: حریف از تیم‌های مدعی است که با ۴۷ امتیاز در فاصله ۲ امتیازی تیم مس رفسنجان که صدرنشین است، قرار دارد، از این رو بازی بسیار دشواری پیش رو داریم ضمن اینکه با کمبود شدید بازیکن هم مواجه هستیم.

برزگر اضافه کرد: اما این دلیل نمی‌شود که برابر خراسان رضوی ناتوان ظاهر شویم چرا که بازیکنانم در همه دیدارها تلاش خود را می‌کنند و از آنها سپاسگزارم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز ادامه داد: امیدوارم این سه بازی باقی مانده تا پایان لیگ را با پیروزی پشت سرگذاریم اما باید برای فصل بعد فکر اساسی برای این تیم کرد.

تیم پارس شیراز در هفته بیستم و یکم رقابت‌های فوتسال برتر بانوان کشور، ساعت 11 صبح چهارم بهمن‌ماه  98 در سالن نصیری شیراز میزبان تیم خراسان رضوی است و در همین روز هم تیم صنعت فجر شیراز در سالن ابوالفتحی این شهر به مصاف تیم نامی نو اصفهان می‌رود.

تیم پارس آرا شیراز هم اینک در جدول رده بندی از ۲۰ بازی با کسب ۱۳ امتیاز در رده دهم جدول جای دارد و تیم خراسان رضوی هم با ۴۷ امتیاز سوم است.

تیم صنعت فجر شیراز که وضعیت بهتری از نظر امتیاز نسبت به همشهریش دارد، در حال حاضر با ۱۹ امتیاز در مکان نهم جدول قرار دارد.

 تیم مس رفسنجان با ۳۹ امتیاز در صدر جدول جای دارد و تیم ملی حفاری خوزستان هم با ۴۸ امتیاز جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.

در رقابت‌های فوتسال برتر بانوان کشور ۱۲ تیم شرکت دارند و به صورت دوره‌ای با هم بازی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.