سهراب بختیاری زاده عصر یکشنبه پس از تساوی تیمش مقابل تیم فجر شهید سپاسی شیراز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بازی فیزیکی و پر برخوردی  از نظر فنی بود و روی هم رفته بازی خوبی از آب در آمد.

کاپیتان سابق تیم استقلال تهران ادامه داد: هر دو تیم فرصت برای گلزنی داشتند اما بهترین موقعیت ما ضربه پنالتی بود که در نیمه اول از دست رفت در صورتی که  این فرصت تبدیل به گل می شد شرایط بازی فرق می کرد.

وی گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و در ادامه مسابقات به بالای جدول صعود خواهیم کرد.

بختیاری زاده در مورد قضاوت داور بازی هم گفت: داور بازی روز بدی را پشت سر نگذاشت اگر چه زمانی که تیم ما در حمله بود چند خطا گرفت که منجر به توقف حمله تیم استقلال شد .

بازیکن سابق تیم ملی ایران بیان داشت: داور هم مثل مربیان اشتباه می کند که عمدی نیست و باید به قضاوت آنها احترام بگذاریم .

مصاحبه با مربیان در سرما و همچنان در کنار زمین

از زمانی که مسابقات تیم فجر در زمین ورزشگاه شهید دستغیب برگزار می شود، خبرنگاران و مربیان به هنگام مصاحبه با مشکل مواجه هستند و بارها این امر مورد اعتراض قرار گرفته اما گویا قرار نیست این معضل حل شود.

بهرام کرمدار مسوول برگزاری مسابقات لیگ تا بحال این مشکل را نتوانسته حل کند در  حالی که بنا به گفته رییس هیات فوتبال شیراز که ورزشگاه دستغیب در اختیار آنهاست، یک اتاق کنفرانس را راه اندازی کرده اند.

اینکه چرا این اتفاق نمی افتد و مصاحبه در سالن کنفرانس برگزار نمی شود،مسوول برگزاری مسابقات باید پاسخگو باشد که تاکنون این امر محقق نشده است.

پیش از شروع مسابقات دور برگشت لیگ نیز مسوول هیات فوتبال شیراز به یکی از خبرنگاران قول داد تا با هماهنگی او  سالن کنفرانس راه اندازی شود که این وعده هم محقق نشد.

دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال اهواز عصر یکشنبه در هفته بیستم مسابقات فوتبال دسته یک کشور با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت .

با پایان یافتن هفته بیستم تیم مس رفسنجان با ۳۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، تیم گل ریحان البرز با ۳۷ امتیاز و یک بازی کمتر دوم است و در صورتی که بتواند از سد سرخپوشان پاکدشت تهران عبور کند به صدر جدول تکیه خواهد زد، خوشه طلایی ساوه و نود ارومیه هم که یک بازی کمتر دارد به ترتیب  با ۳۵ امتیاز سوم و چهارم  هستند.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی ، تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ کسب خواهند کرد و دو تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

رایکا بابل با ۱۶ امتیاز و شهرداری تبریز هم با ۱۰ امتیاز در خطر سقوط قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.