مرتضی رهنما، یکشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: همچنین طی مدت مذکور ۳۷۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد تمدید و ۳۰۰ پروانه استاندارد نیز تعلیق و یا ابطال شده است.
وی ادامه داد: در این مدت واحدهای تولیدی و خدماتی استان فارس افزون بر سه هزار مرتبه مورد بازرسی و ارزیابی کارشناسان اداره کل استاندارد استان قرار گرفته و بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ نمونه محصول تولیدی به شکل تصادفی از خطوط تولید و انبارهای واحدهای تولیدی نمونه‌برداری و مطابق استانداردهای مربوطه در آزمایشگاه‌های همکار استاندارد فارس مورد آزمون و تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.
او اظهار داشت: در ۹ ماه امسال یک هزار و ۹۴۰ وسیله بازی در استان مورد بازرسی فنی قرار گرفته و بیش از ۲۴۴ وسیله بازی به دلیل غیر استاندارد بودن و یا عدم اعتبار گواهینامه توقیف شده است.
مدیر کل استاندارد فارس ادامه داد: طی مدت مذکور افزون بر هشت هزار مرکز عرضه در سطح استان مورد بازرسی قرار گرفته و کالاهایی که فاقد علامت استاندارد بوده شناسایی و اقدام قانونی لازم انجام شده است.
رهنما گفت: ۲ هزار و ۳۴۳ آسانسور نیز طی این مدت تاییدیه استاندارد گرفته و ۱۶۷ مورد مجوز ظرفیت خالی نیز برای واحدهای تولیدی استان صادر شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.