داود مهابادی، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این امکان وجود دارد تا پیش از پایان نقل و انتقال بازیکنان که تا ۱۰ روز دیگر ادامه دارد، بتوانیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم.

 او افزود: از آنجا که آخرین بازی تیم ما در دور رفت با تاخیر برگزار شد از این رو پنج روز به بازیکنان استراحت دادیم و سپس دور جدید تمرینات تیم را آغاز کردیم.

وی اضافه کرد: در دور بر گشت لیگ دسته یک، با همان بازیکنانی که داشتیم لیگ را آغاز خواهیم کرد و در تمرینات بین نیم فصل هم بازیکنان خوب تمرین کردند و از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

بازیکن سابق تیم استقلال تهران همچنین در مورد تیم آلومینیوم اراک که در نخستین هفته از دور برگشت با این تیم بازی دارد، بیان داشت: بازی سختی با تیم آلومینیوم اراک داریم چرا که آنها از تیم‌های خوب لیگ هستند.

مهابادی، اظهار امیدواری کرد با حمایت تماشاگران شیرازی، تیمش بتواند از سد آلومینیوم اراک عبور کند و به سه امتیاز بازی دست یابد.

دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و آلومینیوم اراک از هفته هجدهم لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور، فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار می‌شود.

هم اینک در جدول رده بندی لیگ دسته یک، مس رفسنجان، فجر شهید سپاسی شیراز و گل ریحان البرز با ۳۳ امتیاز به ترتیب در رده اول تا سوم قرار دارند و تیم نود ارومیه هم با ۳۲ امتیاز در تعقیب این تیم هاست. 

در رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می‌روند.

رایکا بابل و شهرداری تبریز به ترتیب با ۱۳ و هفت امتیاز در خطر سقوط قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.