شهردار ارسنجان شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: طرحی با پیشنهاد نامگذاری یک خیابان و یا یک بلوار تازه ساخته شده در شهر ارسنجان روز گذشته (سیزدهم دی‌ماه) به شورای اسلامی این شهر ارایه شد.

مجید ابراهیمی افزود: یک بلوار جدید حد فاصل بلوار اشرف الکتاب ارسنجانی و بلوار سپاه پاسداران و همچنین خیابان 20 متری منشعب از دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برای نامگذاری به شورای اسلامی شهر ارسنجان پیشنهاد شد.

وی ادامه داد: در پی برگزاری نشست عصر امروز (شنبه) شورای اسلامی شهر ارسنجان، خیابانی تازه ساخته شده که اکنون در مرحله جدول گذاری قرار دارد و از دانشگاه آزاد اسلامی ارسنجان تا خیابان طالقانی این شهر کشیده شده است، به نام شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

شهردار ارسنجان اظهار داشت: نامگذاری این خیابان کوچک‌ترین کار ممکن برای پاسداشت و زنده نگاه داشتن یاد این شهید والا مقام است.

شهرستان ارسنجان در فاصله ۱۲۵کیلومتری شمال شرق شیراز قرار دارد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸  نفر دیگر بامداد دیروز (سیزدهم دی‌ماه 98) در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.