در این بازی که عصر پنجشنبه از هفته بیست و چهارم این رقابت‌ها در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد، تیم ارژن شیراز با یک گل مغلوب سونگون تبریز شد.

در این دیدار، تیم ارژن شیراز با وجود شکست مقابل تیم مس سونگون تبریز که صدرنشین لیگ است اما بازی خوبی ارایه داد و در نهایت هم مغلوب تیم متمول و پُر مهره حریف شد که عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی  جام باشگاه‌های آسیا را در کارنامه دارد.

در نیمه نخست این بازی، تیم ارژن شیراز با وجود تلاش زیادی که داشت اما در نهایت مغلوب ضربه سالار آقاپور بازیکن حریف شد و با شکست به رختکن رفت.

 در نیمه دوم نیز شاگردان حمیدرضا کمالی سرمربی تیم ارژن شیراز برای جبران گل خورده، حملات زیادی را روی دروازه حریف انجام دادند اما نتوانستند گل مساوی را به ثمر برسانند و مغلوب همان گل نیمه نخست شدند.

تیم ارژن شیراز با این شکست با ۲۳ امتیاز همچنان در رده یازدهم جدول باقی ماند و این تیم باید از 2 دیدار باقی مانده خود، حداقل امتیاز را کسب کند تا در لیگ برتر باقی بماند.

تیم مس سونگون تبریز با این پیروزی با ۵۶ امتیاز صدرنشینی خود را در لیگ برتر مستحکم‌تر کرد.

در قابت‌های فوتسال برتر مردان کشور ۱۴ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۲۶ بازی، تیم نخست راهی لیگ قهرمانان آسیا می‌شود و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.