ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت در زمینی با زیربنای دو هزار مترمربع و مساحت زیر بنای ۶ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال  ساخته و راه اندازی شده است.

وزیر بهداشت همچنین، از پروژه در حال ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی مرودشت با پیشرفت فیزیکی ۴۹ درصد بازدید و بر تسریع در تکمیل این پروژه تاکید کرد.

این پروژه در زمینی  به مساحت ۶۰ هزار متر و زیربنای ۱۴ هزار متر مربع در سه طبقه در حال ساخت است و دارای بخش هایی مانند بخش بستری داخلی، زنان و زایمان، بستری کودکان، ۶ اتاق عمل، مراقبت های ویژه، اورژانس، بستری جراحی، آنژیوگرافی، درمانگاه، آزمایشگاه، فیزیولوژی، رادیولوژی، سی تی اسکن و دیالیز، است.

 برای ساخت این بیمارستان که تاکنون ۱۲۰  میلیارد ریال  هزینه شده، در زمین اهدایی از سوی یکی از نیکوکاران عرصه سلامت، در حال ساخت است. احداث بیمارستان جدید شهرستان مرودشت با دارا بودن ۱۶۰ تخت بیمارستانی، در ۶ هکتار زمین  از سال ۱۳۹۴ آغاز شده است.

نمکی همچنین با حضور در مرودشت، از روند ارائه خدمات مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت بازدید و ضمن عیادت از بیماران، با پرسنل این بیمارستان گفتگو کرد.

دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت برای انجام سفری یک روزه به شیراز آمده ضمن حضور  در آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به سه  شهرستان فارس نیز سفر کرد.

وزیر بهداشت با عزیمت به شهرستان سپیدان کلینیک ویژه و بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان و همچنین آموزشگاه بهورزی این شهرستان را افتتاح  کرد و با حضور در شهرستان نوبنیاد بیضاء روبان افتتاح تخت های دیالیز را در این شهرستان قیچی کرد.

افتتاح ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت و بازدید از بیمارستان در حال ساخت این شهرستان از دیگر برنامه های وزیر بهداشت در سفر به استان فارس بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.