تیم برق شیراز که با نام برق سه فاز در این مسابقه‌ها شرکت کرده است در نخستین دیدار مقابل تیم سپاهان ایذه، گام محکمی برداشت و به عنوان مدعی خود را معرفی کرد.

شاگردان جمشید غدیری، سرمربی با سابقه تیم برق شیراز در این دیدار، بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و در نهایت هم با زدن سه گل حریف خود را مغلوب کردند.

دقیقه ۱۰ توفیق ربیعی بازیکن تیم برق شیراز، خیلی زود دروازه تیم ایذه را باز کرد اما این پایان کار نبود چرا که نارنجی پوشان شیرازی ۲ دقیقه بعد توسط علی نگارنده به گل دوم دست یافتند و در پایان این نیمه با پیروزی به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز بازیکنان تیم برق که می‌دانستند زدن ۲ گل اندوخته مناسبی نیست باز هم دست به حمله زدند و در دقیقه ۶۰ هم صاحب یک ضربه پنالتی شدند که با اعتراض تیم سپاهان ایذه همراه شد و پس از ۱۵ دقیقه توقف بازی، سرانجام داور وسط پس از مشورت با کمکش، ضربه پنالتی را مردود اعلام و سرمربی تیم سپاهان را به دلیل اعتراض زیاد از روی نیمکت اخراج کرد.

توقف بازی موجب افُت تیم برق شد اما در ادامه آنها نیز دو باره سوار بازی شدند و در دقیقه ۷۰ هم علی فرح بخش بازیکن تعویضی و جوان تیم برق شیراز پس از جای گذاشتن مدافعان حریف با ضربه‌های زیبا از پشت محوطه هجده قدم، تور دورازه تیم سپاهان ایذه را برای سومین بار به لرزه در آورد تا خیال برقی‌ها راحت شود.

سرانجام این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود تیم برق سه فاز شیراز پایان یافت تا شروع خوبی در لیگ دسته سوم داشته باشند.

 شروع خوبی داشتیم  

سرمربی تیم برق شیراز پس از پایان این بازی در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: با توجه به اینکه نخستین بازی خود را برگزار می‌کردیم از نتیجه کسب شده راضی هستم و شروع خوبی داشتیم.

جمشید غدیری ادامه داد: در این بازی پس از توقف ۱۵ دقیقه‌ای که صورت گرفت، تیم ما دچار افُت شد اما در ادامه نیز توانستیم سوار بازی شویم و گل سوم را هم به ثمر برسانیم.

وی اضافه کرد: تیم ما ظرفیت بهتر شدن در ادامه رقابت‌ها را دارد و این پیروزی می‌تواند نوید بخش روزهای خوب برای تیم برق شیراز باشد.

سرمربی تیم برق شیراز همچنین از استاندار فارس و مدیرکل ورزش و جوانان این استان به دلیل حمایت از این تیم، قدردانی کرد و افزود: مدیریت باشگاه برق همه امکانات را برای تیم فراهم کرده است و این امیدواری وجود دارد در پایان مسابقه‌ها بتوانیم به دسته دوم صعود کنیم.

در مسابقات فوتبال دسته سوم کشور ۳۰ تیم شرکت دارند که در سه گروه به صورت رفت و برگشت با هم بازی خواهند کرد و در پایان نیز تیم‌های اول هر گروه، جواز صعود به دسته دوم کشور را در سال 99 کسب خواهند کرد.

تیم برق شیراز در هفته دوم این رقابت‌ها، هشتم دی‌ماه 98 در اصفهان به مصاف تیم سپاهان نوین این شهر خواهد رفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.