مجتبی سهراب پور، سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 6 دستگاه دیالیز آن با همکاری هیات امنای ارزی وزارت بهداشت با اعتبار 12 میلیارد ریال خریداری و یک دستگاه از سوی بنیاد امور بیماران خاص به مرکز دیالیز فسا اهدا شده است.

وی بیان داشت: ماهانه بین 900 تا یک‌هزار مورد دیالیز در بیمارستان‌های شهرستان فسا انجام می‌شود و بخش‌های دیالیز این مراکز درمانی با 19 تخت فعال به بیماران خدمات ارایه می دهند.

او گفت: با اضافه شدن دستگاه‌های جدید دیالیز، مشکلات 120 بیمار دیالیزی دائمی و همچنین بیماران اورژانسی و بیمارانی که از شهرستان‌های همجوار به فسا مراجعه می‌کنند کاهش می‌یابد و این دسته از بیماران خدمات با کیفیت بالاتری دریافت می‌کنند.

مریم اسفندیاری، کارشناس مسوول بیماران خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی فسا هم اظهار داشت: دستگاه‌های جدید دیالیز در حال نصب است و با پیگیری‌هایی که صورت گرفته در آینده نزدیک نیز بنیاد امور بیماران خاص یک دستگاه دیالیز دیگر به این دانشگاه اهدا خواهد کرد.

مریم اسفندیاری ادامه داد: پیگیری و رفع مشکلات حوزه بیماران خاص از مهمترین اهداف مجموعه مدیریتی این دانشگاه است و مسوولان با حساسیت ویژه‌ای پیگیر مشکلات این بیماران هستند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.