رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاسارگاد، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ابتدا تیم‌های سورن مشهد وجوانان زرتشتی یزد به مصاف هم رفتند که در این دیدار، تیم سورن مشهد با نتیجه سه بر ۲ پیروز شد و تیم تبسم پاسارگاد هم با نتیجه سه بر یک از سد تیم زوپری قم گذشت.

مهدی جعفری ادامه داد: همچنین در دیگر دیدارهای برگزار شده، تیم سورن مشهد سه بر صفر تیم زوپری قم را مغلوب کرد و تیم سرو قامتان بابل هم سه بر صفر تیم تبسم پاسارگاد را شکست داد.

وی اضافه کرد: در گروه دوم، تیم‌های تبسم پاسارگاد، سورن مشهد، شرکت زوپری تهران، سرو قامتان بابل و جوانان زرتشتی یزد حضور دارند.

 تیم‌های شرکت کننده در این گروه به صورت دوره‌ای با هم بازی خواهند کرد و در پایان نیز تیم‌های اول و دوم به مرحله نهایی صعود می‌کنند.

رقابت‌های والیبال بانوان دسته یک کشور در سه گروه برگزار می‌شود و در پایان مرحله مقدماتی، ۲ تیم از هر گروه به مرحله نهایی صعود خواهند کرد و در این مرحله پس از انجام بازی‌های دوره‌ای، تیم‌های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر والیبال بانوان کشور را در فصل ۹۹ دریافت خواهند کرد.

دور رفت مرحله مقدماتی این بازی‌ها بیستم آذرماه 98 با تعیین تیم‌های برتر در شهرستان پاسارگاد پایان می‌یابد و دور برگشت این بازی‌ها نیز به میزبانی یزد که تاریخ آن مشخص نیست، برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.