علی جنتی معاون کانون‌ها و سازمان‌های حزب اعتدال و توسعه روز جمعه در نشست منطقه‌ای حزب اعتدال و توسعه استان های فارس، هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و کرمان در شیراز افزود: این حزب در حال حاضر قصدی برای ائتلاف با سایر احزاب و گروه‌ها برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ندارد.حزب اعتدال و توسعه قطعا در انتخابات پیش رو با پرچم اعتدال فعالیت می کند و لیست ارایه می دهد.

جنتی از تمامی اعضای حزب اعتدال و توسعه در سراسر کشور خواست در صورتی که توانایی لازم را در خود می بینند در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی کنند.

۲ سال اداره کشور در شرایط سخت تحریم 

مرتضی براری معاون امور استان های حزب اعتدال و توسعه نیز در این نشست با اشاره به گذشت بیش از ۲ دهه از فعالیت های این حزب گفت: ۲ سال گذشته مهمترین دغدغه شورای مرکزی این بود که یک آسیب شناسی از فعالیت ها صورت بگیرد به همین دلیل سال گذشته کنگره حزب برگزار و اساسنامه حزب بازنگری و تصویب شد و کمیته هایی نیز ذیل شورای مرکزی تشکیل شده است.

براری افزود: تلاش ستاد مرکزی حزب اعتدال و توسعه بر این است که تعامل شورای مرکزی و استان ها بیش از پیش تقویت شود.

وی مهمترین سرمایه احزاب را پایگاه اجتماعی آنان دانست و بیان کرد: همه احزاب در تلاش هستند که اعتماد جامعه نسبت به آنان تقویت شود لذا باید تلاش کنیم تعامل خود را با جامعه تقویت کنیم.جامعه به گفتمان اعتدال اعتماد کرده است و ۶ سال بالاترین مقام اجرایی کشور با این گفتمان با اعتماد مردم فعالیت می کند.تقویت ارتباط حزب اعتدال و توسعه با مردم باید در دستور کار باشد.

براری افزود: باید ادای دین کنیم و حل مشکلات مردم را در اولویت قرار دهیم.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات دولت در بخش های مختلف اظهارکرد: دولت در بخش های مختلف اقدامات موثری را انجام داده و در ۲ سال گذشته به رغم همه اقدامات ترامپ و امریکا توانستیم کشور را به نحوی مدیریت کنیم که با کمترین چالش روبرو باشیم.

وی بر ضرورت تلاش بیشتر برای اطلاع رسانی از فعالیت های دولت تاکید کرد و گفت: در فروش نفت با مشکلات زیادی مواجه هستیم و با تحریم های زیادی روبرو هستیم اما با این محدودیت ها، مشکلی در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم ایجاد نشده است.

بهره گیری بیشتر از ظرفیت احزاب در فارس 

میر اعظم هاشمی عضو شورای مرکزی و دبیر حزب اعتدال و توسعه استان فارس نیز در این نشست گفت: جمعیت پای کار حزبی وفاداری در استان فارس داریم که اولویت را حرکت حزبی می دانند. حتی در روستاهای استان کانون های روستایی راه اندازی کردیم و نمایندگی حزب اعتدال و توسعه در بسیاری از روستاها فعال است.

وی ادامه داد: کانون پزشکان، کانون حقوقدانان و کانون بانوان نیز در حزب اعتدال و توسعه استان فارس فعال هستند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان فارس با اشاره ظرفیت ها، پتانسل ها و شخصیت های این استان در طول تاریخ در بخش های مختلف گفت:  تاثیرگذاری عشایر و قومیت ها در استان فارس بسیار است به گونه ای که حداقل در تعیین ۱۴ کرسی انتخابات مجلس نقش آفرین هستند.

هاشمی همچنین خواستار حمایت و تقویت فعالیت های حزب اعتدال و توسعه در جنوب کشور شد و با انتقاد از عدم بکارگیری اعضای حزب اعتدال و توسعه در پست های مدیریتی استان فارس افزود: باید از نیروهای توانمند حزب برای توسعه کشور استفاده کرد، ظرفیت های زیادی در حزب اعتدال و توسعه فارس وجود دارد.

محمدرحیم ابوسعیدی دبیر حزب اعتدال و توسعه استان کرمان نیز در این نشست خواستار حمایت از اعضای حزب در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز دوم اسفند ماه ۹۸ برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.