این بازی  عصر شنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد و تیم میزبان با نتیجه ۲ بر یک  به پیروزی رسید.

دیدار این دو تیم که تا پیش از این بازی ۲۴ امتیاز داشتند و د ر همسایگی  هم بودند از حساسیت زیادی بر خوردار بود چرا که هر کدام از دو تیم پیروز میدان می شدند می توانستند خود را به صدر جدول نزدیک تر کنند.

بازی با برتری تیم فجر و در غیاب ایوب کلانتری کاپیتان خود آغاز شد و آنها با بردن بازی به کناره های زمین سعی داشتند به گل برسند که این تاکتیک در نیمه نخست جواب داد و توانستند با پیروزی به رختکن بروند.

دقیقه هفت بازی توپ درون محوطه هجده قدم تیم مس به دست مدافع این تیم بر خورد کرد که فجری‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند اما  داور رای به ادامه بازی داد تا فجری ها به حق خود نرسند.

در ادامه بازی نیز کماکان برتری از آن تیم فجر بود و در دقیقه ۳۳ امیر حسین صدقی در یک فرصت خوب با دروازبان مس  تک به تک شد اما ضربه این بازیکن با واکنش دروازبان میهمان به کرنر رفت.

فجری‌ها مزد برتری خود را گرفتند

اما در دقیقه ۳۸ فجری ها مزد برتری خود را با گل زیبای بابامحمدی گرفتند، در این لحظه بر روی یک کار تیمی توپ از جناح چپ توسط محمد امینی به روی دروازه تیم مس ارسال شد و ضربه سر بابامحمدی تور دروازه تیم مس را به لرزه در آورد تا میزبان جشن شادی بگیرد.

سرانجام نیمه نخست با برتری یک بر صفر میزبان پایان یافت .

در نیمه دوم تیم مس برای جبران گل خورد دست به حمله زد و میزبان هم به دفاع رفت تا از گل خود محافظت کند و همین امر موجب شد تا تیم میهمان خیلی زود به گل مساوی  برسد. دقیقه ۵۰ بر روی ارسال کرنر مسی‌ها که جلالی راد  دروازبان تیم  فجر می توانست با خروج خود مانع از گلزنی شود، توپ با ضربه وحید فارغ، گل مساوی بازی برای مسی‌ها به ثمر رسید .

شاگردان داود مهابادی سرمربی تیم فجر پس از دریافت گل مساوی باز هم دست به حمله زدند که بهتر بود این کار قبل از خوردن گل مساوی انجام می دادند، چرا که در زمین خودی بهترین دفاع حمله است که این امر در دقیقه ۵۷ ثمر داد.در این لحظه حسین کریم زاده با یک ضربه دقیق گل برتری تیم فجر به ثمر رسید.

در ادامه نیز تیم فجر که نمی خواست این بازی حساس را از دست بدهد با به گردش در آوردن توپ بازی را کنترل کردند و سر انجام این  بازی خوب با نتیجه ۲ بر یک به سود فجر پایان یافت .

همچنین تیم قشقایی شیراز دیگر نماینده فارس در سیرجان با تیم آرمان گهر این شهر به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.

با پایان یافتن هفته پانزدهم تیم نود ارومیه با ۲۹ امتیاز در صدر جدول قرارگرفت ، تیم گل ریحان البرز هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر دوم شد  و فجر سپاسی هم با ۲۷ امتیاز در رده سوم جای گرفت.

تیم قشقایی هم با ۱۳ امتیاز مکان چهاردهم را به خود اختصاص داد.

در مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های کشور ( جام آزادگان ) ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۸ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

تیم‌های ملوان و شهرداری تبریز که روزگاری در لیگ برتر حضور داشتند  به ترتیب با 11 و پنج امتیاز در رده هفدهم و هجدهم جدول قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.