سردار سرتیپ دوم رهام بخش حبیبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در اغتشاشات اخیر کلان شهر شیراز، آشوبگران و اغتشاشگران تعدادی از بانک‌ها را تخریب و خسارت‌های زیادی به آن وارد کردند. با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری عاملان این تخریب‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، دو متهم که با هم برادر بودند، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

حبیبی با اشاره به اینکه متهمین در تحقیقات پلیس به تخریب و آتش سوزی بانک های شیراز از جمله بانک های بلوار امیرکبیر اعتراف کردند، تصریح کرد: این دو برادر دارای سابقه کیفری هستند که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی استان فارس، گفت: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه با قاطعیت و بر اساس قانون برخورد می کند.  

واکنش‌ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از بیست و چهارم آبان ماه ۹۸ به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.در برخی شهرها این واکنش‌ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک همراه شد اما در این میان، برخی افراد به اموال عمومی و بانک ها در شیراز نیز آسیب وارد کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.