فجری ها در این فصل از لیگ دسته یک فوتبال کشور  از همان ابتدای بازیها با اتحاد و همدلی که در نزد تمام ارکان باشگاه به وجود آمده بود، بدون حاشیه خود را به عنوان یک مدعی نشان دادند.

مدعی شدن شاگردان داود مهابادی سرمربی تیم در لیگ نیز با استقبال خوب تماشاگران شیرازی مواجه و آنها امیدوار به صعود تیم شهرشان پس از حدود هفت سال به لیگ برتر شدند.

حمایت عنایت الله رحیمی  استاندار فارس و کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان از ۲ تیم شیرازی در لیگ دسته یک بیانگر این است که مجموعه استان در یک امری بی سابقه و کم نظیر خواهان موفقیت تیمهای شهرشان برای صعود به لیگ برتر هستند چرا که این استان شایسته داشتن یک تیم در لیگ برتر است.

 با این اوصاف تیم فجر شهید سپاسی شیراز با دلگرمی زیادی قدم به میدان می گذارد، اگر چه این تیم خوب بازی می کند اما تیمی که می خواهد تا پایان بازیها که هفته به هفته سخت تر خواهد شد همچنان به عنوان مدعی باقی بماند نیاز به تقویت تیمش در پست های مختلف با نظر سرمربی دارد.

تیم های مس رفسنجان و فجر سپاسی هم اینک در جدول رده بندی با ۲۴ امتیاز به ترتیب در رده سوم و چهار هستند از این رو این دیدار بسیار حساس خواهد بود و هر ۲ تیم هم برای بردن بازی می کنند چرا که مساوی به دردشان نمی خورد و از قافله صدرنشینی عقب می مانند.

داود مهابادی برای این بازی مهم تمام بازیکنانش را به ویژه کاپیتان ایوب کلانتری  را در اختیار دارد و همه چیز مهیای یک پیروزی است تا هم سه امتیاز این بازی  که حکم ۶ امتیاز برای این تیم دارد را در خانه نگه دارد و هم به تساوی های پی درپی پایان دهد.

مس رفسنجان بهترین گلزن و  خط حمله  لیگ دارد

در آن سوی میدان نیز تیم مس رفسنجان که سرمایه گذاری خوبی برای صعود به لیگ برتر کرده است در این فصل با انجام ۱۳ بازی آمار خوبی را به جای گذاشته است که نقطه قوت آنهاهم خط حمله زهر دار این تیم است که ۲۲ گل زده و ۲ مهاجم گلزن بنام حمید گلزاری ۶ گله و فرزاد محمدی چهار گله دارد که حتما فجری ها باید مواظب بازیکنان گلزن این تیم باشند.

این تیم در خط دفاع هم با ۱۱ گل خورده  آمار نسبتا خوبی ندارد چرا که می توان گفت در اکثربازیها دروازه اش باز شده و بر خلاف تیم فجر که دومین خط دفاع با هشت گل خورده دارد، نقطه ضعف تیم حریف محسوب می شود که با وجود بازیکن گلزنی همچون بابا محمدی ۵ گله می توان امیدوار به گشودن دروازه تیم مس رفسنجان شد.

شاگردان محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان در بازی مقابل فجر ابتدا احتیاط را پیشه خواهند کرد تا دروازه انها باز نشود و سپس در پی گشودن دروازه تیم میزبان خواهند بود و بنظر می رسد فجری ها نباید اجازه دهند تیم مس  به برنامه تاکتیکی خود دست یابند و کار حریف را در نیمه نخست تمام کنند.

سرمربی تیم فجر: بازیکنانم به هماهنگی خوبی دست یافته اند

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ازهماهنگی بازیکنانش  برای بازی مقابل مس رفسنجان خبر داد و گفت: هم از نظر روحی و روانی و هم از نظر هماهنگی ،با بازیکنانم برای بازی حساس و ۶ امتیازی با مس رفسنجان کار کرده ایم .

داود مهابادی ادامه داد: تمام بازیکنان تیم و همچنین ایوب کلانتری که آسیب دیده بود نیز در اختیار و با شناختی که از حریف داریم با یاری خداوند این تیم را مغلوب خواهیم کرد.

وی به بازی سخت تیمش مقابل مس رفسنجان هم اشاره کرد و افزود : هر دو تیم در یک رده با ۲۴ امتیاز قرار دارند از این رو بازی سختی است چرا که آنها هم مدعی هستند.

سرمربی تیم فجر تاکید کرد: باید از این بازی خانگی و مهم با دست پُر خارج شویم و بازیکنان تیم برای این بازی بخوبی توجیح شده اند و می دانند از کجا به دروازه حریف و باز کردن آن نزدیک شوند.

مهابادی همچنین از حمایت استاندار فارس و مدیرکل ورزش و جوانان این استان تقدیر کرد و بیان داشت:  حمایت خوب آنها همه بازیکنان را امیدوار کرده است و آنها با جان و دل بازی خواهند کرد و برای اینکه تا پایان مسابقات همچنان به عنوان مدعی باقی بمانیم باز هم نیاز به حمایت مسئوولان استان داریم تا در نیم فصل تیم را تقویت کنیم .

دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و مس رفسنجان از هفته پانزدهم مسابقات فوتبال دسته یک کشور با قضاوت محمد ترابیان، فردا ( نهم اذرماه )  در ساعت ۱۵ : ۱۴ دقیقه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار می شود و همچنین در این روز نیز تیم قشقایی شیراز در سیرجان به مصاف تیم آرمان گهر این شهر خواهد رفت که هر دو تیم  با ۱۲ امتیاز در رده چهاردهم و پانزدهم جدول قرار دارند.

هم اینک در جدول رده بندی تیم گل ریحان البرز با ۲۸ امتیاز صدرنشین است ، تیم نود ارومیه هم با ۲۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد ، مس رفسنجان و فجر سپاسی هم ۲۴ امتیازی هستند و عنوان سوم و چهارم را در اختیار دارند.

در مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های کشور ( جام آزادگان ) ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۸ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

تیم‌های ملوان و شهرداری تبریز که روزگاری در لیگ برتر حضور داشتند  به ترتیب با هشت و پنج امتیاز در رده هفدهم و هجدهم جدول قرار دارند و خطر سقوط انها را تهدید می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.