جلیل حسنی سه‌شنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان افزود: این اعتبارت تخصیص یافته که از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور تامین می‌شود در ۱۴ فصل و ۲۶ برنامه برای اجرای پروژه‌های نیمه تمام شهرستان هزینه خواهد شد.
او ادامه داد: اولویت مهم هزینه کرد اعتبارات عمرانی شهرستان لارستان، مربوط به تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه تمام سنوات گذشته است.
وی بیان کرد: این اعتبارات در سر فصل‌های راه، آب و فاضلاب، منابع آب، آموزش و پرورش، ورزش و تفریحات، رسانه، بهداشت، کشاورزی و منابع طبیعی، میراث فرهنگی، فنی و حرفه‌ای، صنعت و معدن،  فرهنگ و هنر، دین و مذهب و توسعه خدمات شهری، روستایی و عشایری هزینه خواهد شد.
معاون استاندار فارس اظهار داشت: براساس مصوبات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، این اعتبارات برای اتمام ۱۰۲ پروژه نیمه تمام شهرستان لارستان با پیشرفت فیزیکی بالاتر توزیع می‌شود.
حسنی گفت: ضرورت دارد که توزیع اعتبارات به ویژه اعتبارات توازن منطقه‌ای به شکل ویژه برای این منطقه پهناور لحاظ شود.
فرماندار ویژه لارستان از از مدیران شهرستان خواست که برای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم و جذب اعتبارات بیشتر و برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف با مدیران کل در مرکز استان مذاکره کنند.
وی، همچنین از از دستگاه‌های اجرایی خواست که ضمن نظارت مستمر بر پروژه‌های عمرانی، میزان پیشرفت فیزیکی آنها را جهت جذب این اعتبارات به به دفتر فنی فرمانداری اعلام کنند.

لارستان به مرکزیت شهر لار از شهرستان های جنوبی فارس است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.