همچنین فوتسال آقایان هم حال روز خوشی ندارد، پس از سقوط بی سابقه و دسته جمعی سه نماینده فارس از دسته یک در سال ۹۷ هم اینک صدای خرد شدن استخوان تیم ارژن هم شنیده می شود و این تیم نیز انصراف خود را به هیات فوتبال فارس ارایه کرده و قرار شده در جلسه ای نسخه ای شفابخش برای این تیم بپیچند اما هنوز خبری از چگونگی تصمیم در این نشست به بیرون درز نکرده است.

پارس آرا که لیگ را خوب شروع کرد و به سه برد پی در پی دست یافت اما هم اینک این تیم هشت هفته است که رنگ پیروزی را به خود ندیده و این در حالی است که از بازیکنان خوبی همچون پرستو کهن که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد،مریم نوری گلزن، فاطمه کریمی ، بهاره رستم پور ، نگین مسجدی، ساجده قربانی و چندین بازیکن جوان خوب سود می برد و مربی با تجربه ای هم دارد، حال چرا نتیجه نمی گیرد.

 تمام تیم هایی که به صورت حرفه ای و توسط بخش خصوصی در کل کشور اداره می شوند با مشکل عدیده مالی مواجه هستند چرا که ساختار لیگ حرفه ای فوتبال و فوتسال کشور از ابتدا غلط بوده است و همین امر موجب شده شاهد انصراف بسیاری از تیم ها باشیم.

بر اساس مصوبه هیات دولت و تصویب مجلس، اداره ها و سازمان های دولتی اجازه تیم داری و حتی  کمک به آنها ندارند اما بخش خصوصی انتظار کمک دارد و نتیجه نگرفتن آنها خود بهانه ای می شود برای اینگونه تیم ها که توپ را به زمین اداره کل ورزش و جوانان بیندازند.

به هرحال تیم پارس آرا هم که مدیرش با مشکل مالی مواجه است، در هفته دوازدهم، دهم آبان در سالن نصیری شیراز میزبان تیم پالایش نفت آبادان است که این تیم شیرازی هم حالش خوب نیست و شاید این فرصت خوبی باشد برای تیم پارس آرا که پس از هفته ها دوباره طعم پیروزی بچشد و از رده نهم که در خطر سقوط است، جدا شود.

شاگردان نجمه برزگر سرمربی تیم پارس آرا شاید از نظر فنی مشکل چندان سختی نداشته باشند اما آنچه این تیم را به این روز انداخته مسایل روحی روانی است که بخشی از آن هم نداشتن پول است.

پویندگان فجر هم دست کمی از پارس آرا ندارد

اما پویندگان فجر دیگر نماینده استان فارس در لیگ برتر هم حال و روزش بهتر از پارس آرا نیست  اگرچه به گفته سرمربی این تیم وضعیت مالی بدی ندارند و مدیران باشگاه خوب حمایت کرده اند اما در گرفتن نتیجه با مشکل مواجه هستند.

این تیم هم اینک با ۱۲ امتیاز در رده هشتم جدول و در همسایگی همشهریش قرار دارد، شاگردان محبوبه رضوی سرمربی تیم بر خلاف تیم پارس آرا لیگ را بد شروع کردند اما سپس از هفته چهارم به خود آمدند و چند برد خوب کسب کردند.

تیم پویندگان فجر با وجود بازیکنانی همچون مریم چرخابی با تجربه، یلدا تاجیکی نژاد،مرجان یوسفی ،صابره رحمانی، مهسا درویشی و چندین بازیکن خوب دیگر دوباره سیر نزولی را اغاز کرده اما اینکه در گرفتن نتیجه ضعف دارد ناشی از مشکلات فنی است چرا که این تیم مشکل مالی آنچنانی ندارد.

این تیم در هفته دوازدهم، دهم آبان در شیراز و در سالن شهید ابوالفتحی میزبان تیم مس رفسنجان صدرنشین مسابقات است که بازی بسیار سختی برای شیرازی هاست.

باید منتظر ماند و دید در این هفته نمایندگان فارس در لیگ برتر چه نتیجه ای خواهند گرفت اگرچه برای هیات فوتبال فارس فرقی نمی کند.

 رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور در این فصل  ابتدا با ۱۴ تیم قرعه کشی شد اما یک تیم انصراف داد تا این مسابقات با ۱۳ تیم ادامه یابد ، سپس  دوباره لیگ دستخوش تغییر شد و تیم ستارگان ورامین  نیز کنار کشید و بازی های این تیم از جدول خارج شد تا قطار لیگ برتر با ۱۲ تیم به راهش ادامه دهد .

به نظر می رسد تا پایان فصل که ۱۲ بازی دیگر باقی مانده است  شاهد انصراف دیگر تیم ها  که همه از مشکلات مالی رنج می برند، باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.