فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در خصوص قتل مادر و خودکشی قاتل گفت: جوان ۲۹ ساله در یکی از محله‌های این شهرستان، دست به قتل خونین مادرش زد و سپس با اسلحه شکاری به زندگی خود نیز پایان داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره قتل در یکی از محله‌های این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

زراعتیان ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی‌های اولیه و تحقیق از دیگر فرزند این خانواده، به این نتیجه رسیده‌اند که قاتل به دلیل نداشتن مهارت اجتماعی در حل مشکلات شخصی با اسلحه شکاری دست به چنین اقدام جنون آمیز زده و سپس به زندگی خود نیز پایان داده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شهروندان باید برای برطرف کردن مشکلات صبور باشند و با مراجعه به مراکز مشاوره آن را حل و فصل کنند.

مرودشت در فاصله حدود ۴۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

خواستگار ناکام پدر دختر مورد علاقه اش را کشت

در رخداد دیگر، خواستگاری که پس از شنیدن پاسخ منفی از سوی دختر مورد علاقه‌اش، پدر وی را به قتل رساند توسط پلیس آگاهی استان فارس دستگیر شد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس در این باره،گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محله‌های شیراز، ماموران به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ کاووس محمدی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی‌های اولیه به این نتیجه رسیدند که پسر جوانی که از دختر مورد علاقه‌اش جواب منفی شنیده است به درب منزل وی مراجعه و در اقدامی جنون آمیز، جواب رد خواستگار را با ضربات چاقو به پدر وی پاسخ داد.

محمدی‌ با بیان اینکه در این حادثه دلخراش پدر دختر با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است،گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند پس از تحقیقات فنی و تخصصی، قاتل را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه قاتل پس از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شد، افزود: برهم زدن آسایش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی با هنجارشکنان نظم و امنیت قاطعانه و براساس قانون برخورد می کند.

۹۸۷۳ / 2027

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.