محمد بادپر شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره نیز علاوه بر شرکت نویسندگانی از تمام استان‌های کشور، نویسندگان فارسی‌زبان مقیم در ۱۵ کشور؛ افغانستان، امارات متحده‌ عربی، قطر، ترکیه، هلند، بلژیک، سوئد، اتریش، مالزی، انگلیس، آلمان، ایتالیا، چک، کانادا و امریکا نیز برای ما داستان ارسال کرده‌اند.

دبیر این دوسالانه بیان کرد: شرکت‌کنندگان با مراجعه به سایت «داستان نارنج» به نشانی www.dastannaranj.ir می‌توانند نسبت به مشاهده‌ی اسامی خود که در این سایت قرار داده شد اقدام کنند. وی متذکر شد: شهرهای تهران با ۲۶۱، شیراز با ۵۸، اصفهان با ۴۵، مشهد با ۳۷، کرج با ۲۹ و جهرم با ۲۶ نفر به ترتیب بیشترین تعداد شرکت‌کننده در این دوره را به خود اختصاص دادند.

به گفته دبیر دوسالانه نارنج نتایج مرحله‌ اول داوری اول آبان‌ماه اعلام خواهد شد. وی و یادآور شد: برگزیدگان نهایی نیز در اختتامیه‌ هفتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج که اواخر آذرماه در تالار فردوسی اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم برگزار می‌شود معرفی خواهند شد.

سلامت جشنواره و دوری از هرگونه اعمال‌نظر شخصی به وسیله‌ برگزارگنندگان نارنج مهم‌ترین اصل در این جایزه‌ ادبی است.

وی اظهار کرد: در این هفت دوره، خود داستان تنها و مهمترین ملاک انتخاب ما بوده است.

وی بیان کرد: خوشحالیم که جایزه ادبی نارنج با وجود حمایت به وسیله‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و جهرم و مسئولان شهرستان، هم‌چنان مستقل بودن خود را حفظ کرده است.

هفتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج به‌وسیله‌ی انجمن اهل قلم شهرستان جهرم، کارگاه داستان باران، موسسه‌ فرهنگی هنری نارنج و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم و سایر مسئولین و نهادهای شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

۹۹۱۰ /۱۸۷۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.