این بازی که جمعه در سالن نصیری شیراز برگزار شد، تیم میزبان با ارایه یک بازی خوب و هماهنگ تیم رهیاب تهران را با نتیجه پُر گل هشت بر ۲ شکست داد و به سومین برد پی در پی خود دست یافت.

شاگردان محبوبه رضوی سرمربی تیم صنعت فجر با شناختی که از حریف مطرح خود داشتند اجازه ندادند آنها به بازی مسلط شوند و با دوندگی زیاد به یک پیروزی شیرین و باور نکردنی دست یافتند.

نیمه نخست این بازی با برتری میزبان همراه بود در این نیمه تیم صنعت فجر با گلهای مریم چرخاوی و مرجان اسدی در مقابل تنها گل نسا احدی  نیمه نخست را با برتری ۲ بر یک پشت سر گذاشتند و نشان دادند برای پیروزی در این بازی سخت انگیزه زیادی دارند.

در نیمه دوم نیز تیم صنعت فجر با شناختی که از حریف خود بدست آورده بود حملات زیادی را روی دروازه انها انجام داد و توانستند ۶ بار دیگر دروازه این تیم متمول را باز کنند.

بازی تک ضرب در دستور کار  تیم شیرازی قرار داشت و آنها پس از اینکه توپ را از دست می دادند با یارگیری نفر به نفر راه نفوذ حریف را می بستند و با همین روش  عرصه را بر تیم  تهرانی  تنگ کردند و اجازه ندادند آنها بر بازی مسلط شوند.

در این نیمه یلدا تاجیکی نژاد ۲ بار گلزنی کرد، مرجان یوسفی، مریم واعظ، زهرا احمدی زاده و بازیکن حریف ( گل به خودی ) دیگر گلزنان  نیمه دوم بودند.

سرانجام این بازی زیبا با نتیجه هشت بر ۲ به سود صنعت فجر پایان یافت و این تیم به رده نهم  جدول صعود کرد.

شکست  سنگین  پارس آرا شیراز مقابل سایپا تهران

همچنین تیم پارس آرا دیگر نماینده فارس در لیگ برتر فوتسال بانوان همانگونه که پیش بینی می شد برابر تیم سایپا که در صدر جدول قرار دارد بازی سختی انجام داد و در پایان با نتیجه ۱۲ بر صفر مغلوب صدرنشین شدند تا چهارمین باخت پی در پی شاگردان نجمه برزگر سرمربی تیم پارس آرا رقم بخورد و این تیم به رده دهم سقوط کند.

با بضاعتی که این تیم دارد بیشتر از این نمی توان از بازیکنان آن انتظار داشت که در لیگ برتر به جنگ تیم های متمول بروند.

با پایان یافتن هفته هفتم تیم سایپا تهران با ۱۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، مس رفسنجان و هیات فوتبال خراسان رضوی هم به ترتیب با ۱۵ و ۱۳ امتیاز دوم و سوم هستند و تیم دریژنو شهرکرد هم بدون امتیاز در قعر جدول به سر می برد.

در رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور ۱۳ تیم شرکت دارند و به صورت دوره ای با هم بازی خواهند کرد.

۹۶۰۰ / 2027

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.