مجید قدمی دوشنبه اول مهر ۹۸ در آیین بازگشایی مدارس استان فارس در آموزشگاه دخترانه مختارنامه آموزش و پرورش ناحیه چهار شیراز خطاب به دانش‌آموزان افزود: با توجه به این هزینه دولت تدبیر و امید بی‌انصافی است اگر دانش‌آموزان درس نخوانند، شما دانش آموزان باید درس بخوانید تا مسیر اقتدار علمی که باعث اقتدار کشور شده است ادامه یابد.
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای آغاز سال تحصیلی جدید گفت: امروز بیش از ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز کشور در بیش از ۱۱۰ هزار مدرسه تحصیل را آغاز می‌کنند و بیش از یک میلیون نفر معلم مشغول به فعالیت هستند.
قدمی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس را گرامی میداریم چون دانشگاه و مدرسه جبهه، درس‌های زیادی به ما آموخته است.
وی ادامه داد: تقارن هفته دفاع مقدس با اول مهر یک فرصت است که باید دانش‌آموزان پیام دفاع مقدس را بفهمند، بشنوند و به آن عمل کنند.
معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دفاع مقدس درس عشق، ایثار، عزتمندی و شجاعت بود که محصول آن امروز اقتدار و استقلال است، گفت: غرب به سرکردگی آمریکا با تمام قدرت به میدان آمده اما امروز ایران اسلامی، ایران ۴۰ سال پیش نیست و هر کشور و هر کسی بخواهد به این مرز و بوم چشمی داشته باشد سیلی می‌خورد و دشمنان این موضوع را خوب فهمیده‌اند و دلیل دستیابی به این جایگاه تکیه بر علم و دانش فرزندان و دانشمندان بوده است.
۹۲۵۴ /۱۸۷۶ 
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.