اختتامیه چهارمین دوره جشنواره داستان کوتاه تابش که امسال با موضوع ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت بین‌المللی برگزار شد روز چهارشنبه با اهدای جوایز و تقدیر از برگزیدگان با حضور برخی مسئولان کشوری، استانی و محلی در سالن سلامت جهرم برگزار شد.

جشنواره تابش ویژه‌ تمام دبیران و همچنین دانش‌آموزان داخل و خارج کشور است و امسال به صورت بین‌المللی برگزار شد.

فراخوان این جشنواره در سال گذشته و نتایج این جشنواره  در ۱۶مرداد ماه جاری منتشر شده بود. هیئت داوران چهارﻣﯿﻦ ﺩﻭﺭﻩ ﺟﺎﯾﺰﻩ‌ ﺍﺩﺑﯽ تابش؛ ابوذر قاسمیان، سوسن تقوایی، دکتر فاطمه تسلیم جهرمی، فاطمه فانی، علی شفاعت‌پناهی، ریحانه عامل نیک و حمید لطفی‌پور بودند که از تلاش‌های ایشان تقدیر شد.

دبیر و مسئول کمیته اجرایی این دوره از جشنواره علی اطهری  و علی فاضل بودند.

۸۱۲ اثر از نویسندگان داخل و خارج از کشور با موضوع" ارتباطات و فناوری" به دبیرخانه چهارمین جشنواره بین المللی تابش ارسال شد.

این دوره از جشنواره تابش به همت پژوهش‌سرای دانش‌آموزی دکتر برنا و ابن‌سینای جهرم با همکاری مجمع خیرین ناتف، انجمن داستان شهرزاد جهرم، وزارت ارتباطات و اداره‌ آموزش و پرورش شهرستان جهرم برگزار شد.

بخش‌های این دوره از جشنواره شامل دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، همکاران فرهنگی، مدارس استان فارس و بخش بین‌الملل بود. همچنین از سه پژوهش‌سرا و مرکز که در این جشنواره فعال بودند، تقدیر شد.

هدف از برگزاری این جشنواره کشف استعداد نویسندگی در فرهنگیان و دانش‌آموزان، خلق آثار ارزشمند، بسط و توسعه فنون و تکنیک‌های داستان‌نویسی و تشویق دانش‌آموزان و فرهنگیان به نوشتن و تکریم خیرین فرهنگی شهرستان جهرم اعلام شده بود.

سه دوره‌ قبل جشنواره داستان کوتاه «تابش» با موضوعات: خیرین فرهنگی، محیط زیست و فضای مجازی (فرصت‌ها و تهدیدها) برگزار شده بود.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

۹۹۱۰/ ۲۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.