یدالله رحمانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : بر همین اساس سفر سه روزه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از روز سه‌شنبه ۲۶ شهریورماه جاری آغاز خواهد شد و طی آن از پروژه‌های شهرستان‌های مُهر، لامرد، گراش، لارستان، خنج، قیر و کارزین، فیروزآباد، فراشبند، جهرم و زرین‌دشت بازدید به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه بنا است در این سفرها از حداقل ۶۰ پروژه عمرانی، زیربنایی و اقتصادی بازدید و مسائل آنها بررسی شود اما قطعا این تعداد افزایش خواهد یافت.

او اظهار داشت: در مرحله نخست این سفر نیز که ۱۹ شهرستان استان مورد بازدید واقع شد مسائل و مشکلات ۷۵ پروژه از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

رحمانی اضافه کرد: همچنین همانند مرحله نخست در روز پنج‌شنبه در جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار فارس، معاون وزیر کشور، فرمانداران ۱۰ شهرستان مذکور و همچنین مدیران کل به جمع‌بندی بازدیدهای انجام شد و رسیدگی به مسائل و مشکلات پروژه‌ها و طرح‌های بازدید شده خواهند پرداخت.

بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور شامگاه دوشنبه یازدهم شهریورماه به منظور بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، زیربنایی و اقتصادی در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، گردشگری و خدماتی استان فارس وارد شیراز شد و طی پنج روز از طرح‌های عمرانی و اقتصادی ۱۹ شهرستان بازدید و مسایل و مشکلات آنها را بررسی کرد.

۶۱۲۲/ ۶۱۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.