علیرضا زینلی در گفت‌وگو با ایرنا عنوان کرد: فارس هم‌اکنون از رتبه پنجم کشور از لحاظ تعداد ثبت‌نام کنندگان برای اعزام به پیاده‌روی کربلا برخوردار است.
وی افزود: زائران می‌توانند از طریق سایت samah.haj.ir یا مراجعه به دفاتر شرکت‌های زیارتی دارای مجوز برای ثبت نام اقدام کنند.
زینلی با بیان اینکه ۱۴۵ دفتر مجاز سازمان حج و زیارت در حال ارائه خدمات به متقاضیان زیارت کربلا هستند، بیان داشت: افراد تنها با پرداخت ۲۵ هزار تومان که شامل هزینه امداد هلال احمر، بیمه و ثبت نام می‌شود، در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.
مدیرکل حج و زیارت فارس هشدار داد: مردم دقت کنند که افراد سودجو از روحیات پاک آنها سوءاستفاده نکنند و هیچ مبلغی افزون بر ۲۵ هزار تومان مقرر، به بهانه‌های مختلف پرداخت نکنند.
پیاده‌روی اربعین با حضور ده‌ها میلیونی زائران از کشورهای مختلف، تصویر کنگره‌ای عظیم از آزادگان را برای جهانیان به تصویر می‌کشد و این پیام را به همراه دارد که حماسه حسینی در تاریخ ماندگار بوده و خواهد بود.
حرکت کاروان زائران حسینی برای شرکت در راهپیمایی اربعین در عراق، از سال ۱۳۹۰ در ایران شروع شد و هر سال بر عظمت و شکوه این حرکت افزوده شد.
۹۸۸۵/ ۲۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.