این بازی  از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شامگاه جمعه در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد، تیم میزبان با یک گل مغلوب حریف خود شد تا روزهای این تیم با سابقه در فوتسال کشور تیره‌تر شود.

این بازی بهترین فرصت برای شاگردان حمیدرضا کمالی بود تا با گذر از تیم هایپر اصفهان به وضعیت خود در جدول سرو سامان دهند که اینگونه نشد.

پیش از این بازی نیز اشاره شده بود که تیم ارژن باید مواظب حریف خود باشد و گلی دریافت نکند چرا که در ادامه بازی برای جبران گل کارش سخت‌تر خواهد شد و همین اتفاق افتاد و نتوانست گلی را که در نیمه نخست دریافت کرده بود جبران کند و بازیکنان این تیم هر چه زدند به در بسته حریفش خورد که حتی برای مساوی آمده بودند.

 تنها گل این بازی را کامبیز گمرکی درون دروازه تیم ارژن جای داد.

تا پایان نیم فصل نخست این مسابقات تنها یک بازی باقی مانده و تیم ارژن باید بیست و هفتم شهریور ماه جاری در اهواز به مصاف تیم حفاری این شهر که دیدار بسیار سختی است، برود و سپس درتعطیلات بین نیم فصل به تقویت تیم خود بپردازند درغیر این صورت باید غزل خداحافظی را از لیگ برتر بخوانند.

در پایان هفته دوازدهم تیم‌های  گیتی پسند اصفهان، سن ایچ ساوه و فرش آرا مشهد به ترتیب در رده اول تا سوم قرار دارند.

در مسابقات فوتسال لیگ برتر۱۴ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۲۶ بازی تیم نخست جدول به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا در سال ۹۹ شرکت خواهد کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم به لیگ دسته یک سقوط خواهند کرد.

۹۶۰۰ /۶۱۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.