کتاب خورشید سرخ مجموعه‌ای از اشعار مذهبی و آئینی توسط محمد جعفر رستمیان از شاعران مذهبی و آئینی کازرون به نگارش در آمده است، این کتاب دارای ۳۶۷ صفحه در یک هزار  جلد منتشر شده و در انتشارات نوید شیراز به چاپ و رسیده است.

دادستان شهرستان کازرون روز سه‌شنبه در حاشیه همایش عاشورائیان در کازرون و رونمایی از کتاب خورشید سرخ به فلسفه قیام عاشورا اشاره کرد و گفت:  هدف از زنده نگهداشتن یاد و خاطره قیام امام حسین(ع) در روز عاشورا انسان سازی و امر به معروف و نهی از منکر است .

حجت الاسلام مصطفی انصاری فرد به وجود آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: دشمن امروز جوانان ما و  عفت و اخلاق ما را  هدف قرار داده است وظیفه ما روحانیون ، مداحان ، شوراهای مذهبی است که با حفظ شور انقلابی این آسیب‌های فرهنگی دشمن را شناسائی و با آنها مقابله کنیم .

وی اضافه کرد:نباید گذاشت از احساسات جوانان و مردم سوء استفاده شود ، وحدت که پیام اصلی حضرت امام حسین (ع) است باید در بین مردم حفظ شود .

شهرستان کازرون۴۴۰ هیات مذهبی دارد که عمدتا با حضور جوانان شکل می گیرد این هیات ها در برگزاری مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی محرم و صفر در کنار مردم فعالیت می‌کنند .

 کتاب خورشید سرخ که مجموعه ای از اشعار مذهبی و آئینی است با حضور مردم ، مسئولین و جمع یاز محبان اهلبیت در کازرون رو نمائی شد.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۴۲ کیلومتری جنوب غرب شیراز قرار دارد.

۹۶۰۳ / ۶۱۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.