عنایت الله رحیمی در این جلسه که یکشنبه دهم شهریور ۹۸ در شیراز برگزار شد ، با اشاره به در پیش بدون هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریور) افزود: در کنار برنامه‌ها و سخنرانی‌هایی که برای این هفته پیش‌بینی می‌شود می‌توان از هنر سینما، تئاتر و موسیقی و نواهای حماسی نیز و همچنین برنامه‌های ورزشی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس استفاده کرد.

وی ادامه داد: همچنین در بحث ترویج و گسترش فرهنگ دفاع مقدس به عنوان طلایی‌ترین دوران انقلاب اسلامی، دانشگاه و آموزش پرورش که مخاطبان اصلی ما در این زمینه هستند نیز باید بیش از گذشته مشارکت کنند.

استاندار فارس گفت: در دوران دفاع مقدس آرمان‌ها به حقیقت پیوست و امروز باید با توصیف و بیان مناسب آن دوران و معرفی جانفشانی‌ها، از خودگذشتگی‌ها و رشادت‌های رزمندگان و سرداران دفاع مقدس، دستاوردها و ویژگی‌های آن دوران را به نسل‌های مختلف انقلاب منتقل کنیم.

رحیمی، از دستگاه‌های اجرایی استان خواست که در ایام هفته دفاع مقدس برنامه‌های متناسب با این ایام پیش‌بینی و عملیاتی کنند.

استاندار فارس، در خصوص روند ساخت موزه دفاع مقدس استان نیز گفت: نهایی شدن و به سرانجام رسیدن به مهم نیازمند اراده و عزم همگانی است.

۶۱۲۲ /۱۸۷۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.