رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: نرخ سرویس مدارس کلانشهر شیراز برای سال تحصیلی جدید در این کمیسیون بررسی و تصویب شد.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، نواب قائدی سه شنبه 22 مرداد در حاشیه جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شیراز گفت: نرخ پیشنهادی سرویس مدارس، با حضور اعضای کارگروه ماده ۱۸ متشکل از نمایندگان آموزش و پرورش، شهرداری، انجمن اولیا و مربیان، سازمان دانش‌آموزی و انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر بررسی و تصویب شد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز با بیان اینکه در نرخ پیشنهادی، مکانیزم محاسبه هزینه سرویس مدارس تغییر کرده است، افزود: پیش از این نرخ پیشنهادی سرویس مدارس بر مبنای پیمایش بصورت ۵ کیلومتر بود که در مکانیزم جدید به ۱ کیلومتر تغییر پیدا خواهد کرد تا شهروندان شاهد نرخ منطقی و عادلانه سرویس مدارس در سال جدید باشند .

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی نرخ خدمات سرویس افزود: در راستای حق‌الزحمه سرویس مدارس و با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و افزایش هزینه تعمیر و نگهداری خودروها می‌بایست حق والدین دانش آموزان برای پرداخت هزینه و حق رانندگان برای ارائه خدمات را درنظر بگیریم که در نهایت راه بینابینی را انتخاب کردیم .

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز خاطر نشان کرد: افزایش نرخ اگر مطابق با وضعیت تورم انجام شده بود، والدین با مشکل مواجه می‌شدند و از سوی دیگر اگر لحاظ نشود حقوق رانندگان تضییع خواهد شد .

قائدی با بیان اینکه دفاع از حقوق آحاد مردم شهر وظیفه شورای شهر شیراز به عنوان یک نهاد نظارتی است، اظهار کرد: در این نرخ‌گذاری علاوه بر حفظ حق و حقوق مردم و رانندگان سرویس مدارس، تلاش شده است ابهاماتی که خلاف مصوبات شوراست از بین برود .

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: این نرخ ها پس از طرح در صحن علنی شورا، تصویب اعضا و همچنین تایید فرمانداری، به شهرداری ابلاغ خواهد شد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.