سرهنگ دوم پاسدار مجید علی‌پور شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی افزود: این بیانیه مهمترین و راهبردی ترین بیانیه رهبر معظم انقلاب در چهار دهه گذشته محسوب می شود که مقام معظم رهبری هم گذشته انقلاب و هم مسیر که باید برای آینده طی شود را به خوبی ترسیم و مشخص فرموده‌اند.
وی به جایگاه رسانه و فضای مجازی و راه مقابله با دشمنان و توطئه ها در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: در چهار دهه گذشته راهبرد رسانه ای دشمن در برابر نظام جمهوری اسلامی روی چند محور مشخص می شود که این محورها شامل استراتژی سکوت، کوچک نمایی، بزرگ نمایی و سیاه نمایی است.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته دشمن را در حوزه های مختلف زمین گیر کرده است، امروز در عرصه نظامی به قدرتی رسیده ایم دشمن جرات تعرض ندارد.
سرهنگ علی‌پور امید آفرینی برای مردم را جزو تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب دانست و اظهار داشت: دشمن سعی می کند با برجسته سازی مشکلات و سکوت در برابر نقاط قوت نظام، مردم را نسبت به آینده نظام و کشور مایوس کند و تنها امیدش به مایوس کردن مردم است.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم به اقدامات هوشمندانه ای اشاره کردند که این اقدام هوشمندانه در رسانه جلوگیری از فضای یاس و ناامیدی در جامعه است.
وی اضافه کرد: دومین کار رسانه ها در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، پاسخگو کردن مسئولان نسبت به انجام وظایفشان است.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز گفت: سومین نقش رسانه چشم و گوش بودن مردم است یعنی مسایل را خوب تبیین و اطلاع رسانی کنند.
سرهنگ علی‌پور افزود: چهارمین کار که رسانه ها باید در گام دوم انقلاب اسلامی دنبال کنند سهیم شدن در مشارکت مردم است، مردم در چهار دهه گذشته هرجا لازم بوده در عرصه حضور پیدا کردند که رسانه ها در این موضوع نقش بسزایی دارند.
وی با تاکید بر اینکه رسانه ها پیشرفت های انقلاب اسلامی و کشور را به خوبی برای مردم تبیین کنند، گفت: بی رحمانه ترین تحریم ها را تحمل می کنیم اما در سایه تحریم ها پیشرفت های زیادی داشتیم که این پیشرفت ها باید به خوبی برای مردم تبیین شود.
۹۲۵۴/ ۲۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.