به گزارش ایرنا، سید حسین ناظر روز چهارشنبه در کمیته رسانه و فضای مجازی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: دشمن امروز در قالب جنگ رسانه ای تلاش می کند با ترویج ناامیدی در جامعه به انقلاب اسلامی ضربه وارد کند.
وی بیان کرد: در این شرایط مهمترین وظیفه رسانه ها اطلاع رسانی کارنامه چهل سال توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی است.
مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر اظهار داشت: در شرایطی که انقلاب اسلامی به دوران پختگی خود رسیده دشمن با همه توان برای ناامیدی مردم از توسعه، پیشرفت و امید به آینده در قالب جنگ رسانه ای برنامه ریزی می کند.
ناظر تاکید کرد: در این شرایط حساس وظیفه رسانه های مکتوب، دیجیتالی، خبرگزاری ها و صدا و سیما بسیار سنگین و حساس است و باید در کنار بیان کارنامه درخشان نظام جمهوری اسلامی به نیازها و مشکلات مردم نیز توجه داشته باشند.
وی یادآور شد: صدا وسیمای مرکز بوشهر با تولید و پخش مجموعه برنامه های رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی با ساختار گفت و گو محور و با عنوان ' کارنامه 'عملکرد استانداران و مدیران ارشد چهل سال گذشته را به سمع و نظر مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب می رساند.
ناظر با اشاره به ضرورت انعکاس خدمات نظام جمهوری اسلامی با شعار افتخار به گذشته، امید به آینده گفت: صدا و سیمای مرکز بوشهر به این مناسبت بیش از 100 هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی و در گستره استانی، ملی و فراملی پخش می کند.
وی پخش 40 مستند رسانه ای با عنوان کارنامه با موضوع پیشتازان انقلاب اسلامی، رویش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، تولید 40 اثر هنری موشن گرافی و اینفو گرافی و پخش 60 اثر موسیقی با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی را ازدیگر برنامه های شبکه استانی بوشهر عنوان کرد.
وی با اشاره به حضور 100 رسانه استانی در قالب روزنامه، هفته نامه، خبرگزاری و پایگاه اطلاع رسانی در استان بوشهر گفت: تلاش می شود با برنامه ریزی و هم افزایی مناسب رسانه ای خدمات چهل سال نظام جمهوری اسلامی ایران به نسل آینده انتقال و در پایان در قالب جشنواره رسانه های برتراز فعالان برتر رسانه ای در استان تجلیل شود.
6043/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.