رئیس اتاق بازرگانی فارس از راه‌اندازی میز عراق در استانداری فارس خبر داد و گفت: ظرف یکی دو ماه آینده رؤسای اتاق‌های بازرگانی عراق و تعدادی از استانداران و فعالان اقتصادی آنها به فارس سفر می‌کنند .

به گزارش ایسنا منطقه فارس، جمال رازقی ٩ مرداد در جلسه بررسی موانع و مشکلات فراروی تجار صادرکنندگان استان فارس که با حضور مشاور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، بیان کرد: راه‌اندازی میز عراق در فارس موجب خواهد شد تا امسال به صادرات به بازار عراق و سوریه تمرکز کنیم .

رئیس اتاق بازرگانی استان فارس تاکید کرد که فارس باید سهم خود را با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد از صادرات به عراق بگیرد .

رازقی گفت: در حالی که فارس سال‌های متمادی از اختلافات سیاسی رنج می‌برده اما امروز یک فضای تعاملی خوبی در استان ایجاد شده است و  نسبتا از عقب ماندگی اقتصادی عبور کرده‌ایم و بخش خصوصی همه تلاش خود را برای رونق اقتصادی در فارس به کار گرفته است .

رئیس اتاق بازرگانی استان فارس گفت: فعالان اقتصادی از فرصت ایجاد شده در بازار عراق در بحث صادرات بهره‌مند شوند .

دانایی فر، مشاور معاون اول رئیس جمهور نیز در این جلسه ابراز امیدواری کرد که در این نشست با ارائه راهکارهای مشترک بتوان به جمع بندی رسید و فاصله معناداری که استان با ظرفیت فارس در جنبه‌های مختلف  داشته را ارتقا و نسبت به ظرفیت‌ها به تناسب برسد .

به گزارش ایسنا، در این جلسه تعدادی از فعالان اقتصادی و صادرکنندگان استان فارس، به ارائه دیدگاه خود در خصوص فرصت‌های ایجاد شده در بازار عراق پرداختند .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.