فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران انتظامی، 754 کیلو مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در شیراز، نیریز و داراب کشف شد.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی سه‌شنبه هشتم مرداد در جمع خبرنگاران گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در شهرستان‌های شیراز و نیریز موفق به کشف بالغ بر 754 کیلوگرم حشیش و تریاک شدند.

وی توضیح داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با اطلاع از اینکه قاچاقچیان موادمخدر در یکی از محورهای مواصلاتی به سمت شهر شیراز در تردد هستند، موضوع را به شکل ویژه دنبال کرده و هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک وانت مزدا شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی فارس گفت: وانت یاد شده بعد از مسافتی تعقیب و گریز توسط پلیس متوقف و در بازرسی از آن 339 کیلوگرم حشیش کشف شد.

حبیبی با یادآوری اینکه در ارتباط با این محموله موادمخدر 2 قاچاقچی دستگیر شده‌اند، گفت: در یک عملیات دیگر، مأموران انتظامی شهرستان نی ریز با اطلاع از تردد محموله‌ای در محورهای مواصلاتی آن شهرستان، به شکل نامحسوس اقدام به کنترل خودروها کردند.

فرمانده انتظامی فارس گفت: ماموران انتظامی نیریز در کنترل خودروها در محور صالح‌آباد به آباده طشک، به یک خودروی پژو 405 ظنین شده و هشدار ایست دادند اما راننده از توقف خودداری کرد.

حبیبی گفت: بعد از مسافتی تعقیب و گریز و با توجه به تلاش راننده خودرو برای فرار از دست ماموران، پلیس براساس قانون به کارگیری سلاح، لاستیک‌های خودرو را هدف قرار داد و آن را متوقف کرد.

فرمانده انتظامی فارس گفت: در بازرسی از خودروی یاد شده، 223 کیلوگرم تریاک کشف شد و 2 نفر قاچاقچی نیز دستگیری شدند.

حبیبی همچنین از کشف 97 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه سمند و 95 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه تریلی طی 2 عملیات جداگانه در داراب و دستگیری 5 قاچاقچی در این ارتباط خبر داد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.