معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: 96 پرونده به ارزش بیش از 746 میلیون ریال برای واحدهای متخلف میوه و تره بار و شکر فروش تشکیل شده است.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، محمدابراهیم صداقت دوشنبه 7 مرداد در جمع خبرنگاران گفت: طی 20 روز گذشته از 226 واحد میوه و تره بار فروش بازرسی انجام شد که 79 واحد به عنوان متخلف شناخته شدند.

صداقت اضافه کرد: برای این متخلفان پرونده‌هایی مجموعا به ارزش 224 میلیون و 218 هزار ریال تشکیل و برای رسیدگی قانونی به تعزیرات ارجاع شده است.

او با بیان اینکه تمام واحدهای مستقر در میدان میوه و تره‌بار نیز مورد پایش و کنترل مدام است، گفت: با توجه به کاهش عرضه شکر در بازار، اقدامات نظارتی در این زمینه نیز تشدید شده است.

صداقت ادامه داد: در رابطه با شکر، 180 مورد بازرسی از واحدهای خرده و عمده فروشی و مراکز نگهداری و حتی سایت‌های اینترنتی عرضه کننده، انجام و 17 مورد به تشکیل پرونده منتهی شده است.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس ارزش پرونده‌های تشکیل شده در این رابطه را 522 میلیون و 622 هزار ریال اعلام و اضافه کرد: این پرونده‌ها برای رسیدگی و صدور رای به تعزیرات ارجاع شده است.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.