استاندار فارس گفت: خیرین با فعالیت‌های خیرخواهانه خود و تامین فضاهای آموزشی مناسب، آینده جوانان کشور را رقم می زنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان فارس اظهار داشت: اگر به سعادت ملت خود می اندیشیم باید به سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش که بخشی از آن تامین فضاهای آموزشی است بیندیشیم. 

نماینده عالی فارس دولت در استان فارس با اینکه برای ساختن کشوری توسعه یافته و ملتی پیشرفته در سطح دنیا نیازمند سرمایه گذاری های مستمر در حوزه آموزش و پرورش هستیم، گفت: اینگونه اقدامات خیرخواهانه، ثواب و پاداش عظیمی را در دنیا و آخرت نصیب خیرین خواهد کرد.

وی با اشاره به این که خیر بودن مستلزم ثروتمند بودن نیست، افزود: نیکوکاری به همت بالا و وسعت نظر افراد بستگی دارد؛ چنانکه افرادی با کمترین مکنت مالی بزرگترین کارها را انجام داده اند و با توان خود برای سازندگی این مرز و بوم تلاش کردن کرده اند.

استاندار فارس آموزش و پرورش را متشکل از فضای آموزشی، معلمان و فرهنگیان، تجهیزات آموزشی و دانش آموزان دانست و افزود: دانش آموزان در فضاهای خیرساز آموزش می بینند و تخصص های گوناگونی کسب می‌کنند و خیرین در خدمات این افراد به جامعه شریک خواهند بود.

نماینده عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: مرگ پیوستگی اعمال را قطع می کند، مگر کارهای نیکی که استمرار داشته باشد و به صورت دائمی خیر آن به مردم و جامعه برسد که ساخت مدرسه و تربیت فرزندان صالح از این مقوله است.

رحیمی ادامه داد: وقتی انسانها از دنیا می روند مردم می پرسند چقدر ثروت از او به جا مانده است اما فرشتگان می پرسند چه اعمالی را از خود به جا گذاشته است و خیرین مدرسه ساز با اقدامات خود بهترین اعمال را از خود به جا گذاشتند. 

وی تاکید کرد: در شرایط امروز جامعه نیازمند مشارکت همه آحاد مردم برای پاسخگویی به نیازهای فرزندان و آینده سازان کشور هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.