پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس در گزارش روز چهارشنبه خود به نقل از عنایت الله رحیمی در دیدار با اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های فارس در شیراز افزود: بخش زیادی از گلایه هایی که امروز نسبت به مدیران مطرح می شود ناشی از عدم بازتاب فعالیت های آنها و همچنین سکوت در برابر تخریب های ناروایی است که در حق دولت انجام می شود.
وی، یکی از وظایف روابط عمومی ها را انعکاس عملکرد دولت، دستگاه ها و سازمان های دولتی دانست و اظهار داشت: البته انجام این وظیفه به معنای بزرگ کردن نامناسب و غیر واقعی مدیران نیست بلکه این حق مردم و افکار عمومی است که در جریان اقدامات انجام شده قرار گیرند و حق دولت نیز هست که فعالیت ها و اقداماتش بازتاب داده شود.
استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم برنامه محور بودن عملکرد روابط عمومی ها بیان کرد: با داشتن برنامه ریزی و چارچوب، می توان نقاط ضعف و قوت عملکردها را مشخص و نسبت به تقویت یا حذف آنها اقدام کرد.
رحیمی افزود: فعالان عرصه روابط عمومی در کنار انجام رسالت اطلاع رسانی، باید به عنوان پل ارتباطی دستگاه ها و مدیران با مردم عمل کنند و ضمن انتقال مسایل و مشکلات، ارایه دهنده و پیگیر راهکارهای مختلف برای حل آنها نیز باشند.
وی ادامه داد: روابط عمومی ها باید به مقوله آموزش و بهبود عملکرد خود توجه ویژه داشته باشند و در زمینه اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط با مردم از فناوری ها و تجهیزات نوین بهره گیرند.
رحیمی اضافه کرد: رویکرد سنتی نسبت به روابط عمومی ها، سامانه اطلاع رسانی و رسانه ای از عواملی است که سبب خواهد شد جامعه ما در حوزه اطلاع رسانی با کاستی هایی مواجه باشد.
استاندار فارس گفت: در دنیای امروز که فضای مجازی تمام رخدادها را به سرعت در جامعه منتشر می کند، تصمیم گیری پشت درهای بسته امکان پذیر نیست.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.