استاندار فارس ثبات و آرامش استان را نتیجه تعامل سازنده بین دستگاه‌های انتظامی، نظامی، امنیتی، اجرایی و دستگاه قضا دانست و خاطرنشان کرد: این امنیت در همه حوزه‌ها اعم از ایجاد آرامش برای مردم، برخورد با متخلفین، امنیت در زمینه ایجاد شغل و سرمایه گذاری و امنیت اجتماعی وجود دارد.

به گزارش ایلنا، عنایت الله رحیمی در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دادگستری استان فارس، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های دکتر القاصی مهر و آرزوی توفیق برای حجت السلام موسوی که مسئولیت جدید را برعهده گرفته‌اند، افزود: مسئولیت‌ها روزی به پایان می‌رسد و آنچه اهمیت دارد بدست آوردن رضای پروردگار و خدمت‌ رسانی به مردم است.

 وی با بیان اینکه دکتر القاصی مهر اثرات مثبتی در حوزه قضایی استان فارس داشته است، عنوان کرد: در زمینه فعالیت‌هایی که نیاز به همکاری دستگاه ها داشت همواره تعامل مطلوبی بین نمایندگان قوا در استان برقرار بود و ثمره آن نیز امنیت پایدار و خوب استان است.

نماینده عالی دولت در استان فارس ثبات و آرامش استان را نتیجه این  تعامل سازنده بین دستگاه‌های انتظامی، نظامی، امنیتی، اجرایی و دستگاه قضا دانست و خاطرنشان کرد: این امنیت در همه حوزه‌ها اعم از ایجاد آرامش برای مردم، برخورد با متخلفین، امنیت در زمینه ایجاد شغل و سرمایه گذاری  و امنیت اجتماعی وجود دارد.

رحیمی با اشاره به موفقیت دکتر القاصی مهر در حوزه درون سازمانی و برون سازمانی، اظهار کرد: در حوزه درون‌سازمانی شاهد عملکرد مثبت ایشان در امور سخت افزاری و نرم افزاری بودیم.

 وی گسترش مراکز و حوزه های قضایی و ارتقا کمی و کیفی آنها در استان پهناور فارس، گسترش تاسیسات و ساختمان ها و رفاهیات پرسنل و قضات را از جمله نقاط مثبت حوزه سخت افزاری دانست و بیان کرد: در حوزه نرم افزاری نیز بهره گیری از ابلاغ های الکترونیک و امور تحت اتوماسیون حرکت ارزشمند و رو به جلویی در استان انجام شده است.

استاندار فارس بیان کرد:  دکتر القاصی‌مهر، اجرای عدالت را سرلوحه کار قرار دادند و با اخلاق اسلامی مباحث قضایی را پیش بردند که برای سالیان متمادی نام ایشان در اذهان مردم فارس به عنوان انسانی مدیر مدبر و عادل خواهد ماند . 

 وی با بیان اینکه ایشان در حوزه پیشگیری از جرم نیز  اقدامات اثر بخشی انجام شده، عنوان کرد: در مبارزه با فساد و  زمین خواری توفیقات مناسبی طی سال‌های گذشته در فارس حاصل شده که بخش قابل توجه آن مرهون تلاش‌های ریاست سابق دادگستری استان است.

 وی با تاکید بر اینکه تعامل بین قوای مقننه و مجریه و قضاییه با حفظ استقلال هر یک از قوا می‌تواند در کاهش مشکلات کشور و  ایجاد رضایتمندی در مردم که از وظایف ذاتی دستگاه ها است اثر گذار باشد، ابراز امیدواری کرد: تعامل شکل گرفته در استان فارس همچون گذشته استمرار یابد  و فارس همچنان استانی آرام با امنیتی پایدار باقی بماند.

به گزارش ایلنا در این آیین از خدمات علی القاصی مهر تقدیر و حجت الاسلام سید محمد کاظم موسوی به عنوان رئیس کل جدید دادگستری استان فارس معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.