رئیس شورای اسلامی شهر شیراز به دنبال رویدادهای جلسه علنی چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه با انتشار توضیحاتی در مورد این واقعه، از مردم شیراز عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، سید احمدرضا دستغیب با انتشار متنی، ضمن توضیح پیرامون حوادث جلسه علنی روز 11 اردیبهشت آن شورا، با تاکید براینکه قصد توهین به هیچ قوم، طایفه و یا شخصی نداشته است، از مردم شیراز عذرخواهی کرد.

متن کامل توضیحات سیداحمدرضا دستغیب رییس شورای اسلامی ‌شهر شیراز در خصوص اتفاقات روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه این شورا چنین است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ان اکرمکم عندالله اتقیکم

پیرو برخی اتفاقات رخ داده در هشتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در مورخ ۹۸/۲/۱۱  لازم است مواردی را به استحضار مردم عزیز شیراز برسانم : 

۱ - آنچه‌ در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شد، یک گفت‌وگوی کاملا دو طرفه تخصصی در مورد نحوه اداره جلسه شورا ، بین دو نفر از اعضا بوده و هرگز  عمومیت نداشته؛ اینجانب در بیان خود به هیچ عنوان قصد توهین به قوم، طایفه و یا شخصی را نداشتم. البته اختلاف سلیقه و رأی در هر جمعی حتی اگر از یک لیست و گروه باشند، طبیعی است . 

۲ - همه‌ انسان‌ها بندگان خدایند و هیچ امتیاز و برتری بین آنان وجود ندارد. اینجانب همواره بر وحدت همه اقشار، اقوام و طوایف ایرانی و حفظ حقوق شهروندی آنان تأکید داشته و دارم و همچنان بر عهدی که با موکلان خود برای حفظ حقوق شهروندان بسته‌ام، وفا دارم . 

۳ -  بر خود فرض می‌دانم  ضمن عذرخواهی از همه شهروندان با فرهنگ شیراز که از اتفاق پیش آمده مکدر شده‌اند، تأکید کنم که شهر شیراز رنگین کمان زیبایی از اقوام مختلف و پایتخت فرهنگی ایران اسلامی است که همه اقوام ساکن در آن، قرن‌ها با صلح و صفا زندگی و  وصلت کرده‌اند. و من به وجود همه ی اقوام افتخار می‌کنم و احترام می‌گذارم . 

۴ -  در جایگاه رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امیدوارم همچنان مسیر توسعه بر مبنای اندیشه‌های انسان محور در این کلان‌شهر تاریخی و فرهنگی جاری و ساری باشد و از هر اقدامی برای توسعه پایتخت فرهنگی ایران اسلامی و سومین حرم اهل بیت و جلب رضایت شهروندان  فروگذار نخواهم کرد .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.