صابر سهرابی، سه شنبه سوم اردیبهشت در گفت وگو با ایرنا افزود: در این برنامه خوانندگانی همانند رضا صادقی، زانیار خسروی و فرزاد رخ از هفتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه جاری در دونوبت 18:30 و 21 در تالار حافظ به اجرای کنسرت می پردازند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از تمام اصحاب فرهنگ، ادب و هنر و مردم شیراز، حامیان هنر، خیرین فرهنگی، مسئولان، انجمن ها، اداره ها، سازمان ها و نهادها دعوت کرد تا در این حرکت حمایتی سهیم شوند.
وی ادامه داد: بلیت برنامه 'شیراز بوستان مهر' از طریق سایت های ایران کنسرت و آراد کنسرت به فروش می‌رسد.
سهرابی بیان کرد: تمام عواید فروش این برنامه در اختیار آسیب دیدگان از سیل قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه حمایت از سیل زدگان در اولویت هنرمندان قرار دارد گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس تلاش کرده است در کنار هموطنان خود و ستاد بحران استان، اقداماتی را با حضور و حمایت اصحاب فرهنگ، ادب و هنر در حمایت از هموطنان آسیب دیده به انجام رساند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس اضافه کرد: دلجویی و سرکشی به آسیب دیدگان، مشارکت در فعالیت‌های عمرانی، بازسازی و اهدای اقلام فرهنگی و رفاهی از گام های هنرمندان و خانواده ارشاد برای حمایت از آسیب‌دیدگان بوده است.
وی ادامه داد: بوستان مهر با همکاری هلال احمر و شهرداری شیراز با حضور خوانندگان مطرح کشور اقدام به برگزاری برنامه کرده است.
سیل های پنجم و ششم فروردین 98 شیراز، تلفات و خسارت هایی به مناطق مختلف شیراز وارد کرد که اهالی شهرک سعدی بیشترین زیان از این پدیده جوی دیدند.
7375 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.