استاندار فارس تاکید کرد: دستورات لازم‌ در خصوص تهیه طرح ساماندهی رودخانه و مسیل‌های سطح شهر به سازمان جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، منابع طبیعی، محیط زیست، شهرداری و دانشگاه ابلاغ شده است.

به گزارش ایلنا، عنایت الله رحیمی در دیدار با محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ضمن ابراز تاسف از واقعه ناگوار سیل و پیامدهای آن در شیراز، گفت: به رغم تلاش‌های مستمری که انجام شده مردم در مناطق سیل زده با مشکلاتی مواجه هستند.

وی ادامه داد: خدمات لازم و اضطراری از طریق جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه‌های خدمات‌‌رسان در حد مقدورات به آسیب‌‌دیدگان ارائه شده است.

استاندار فارس با تاکید بر اهمیت انجام اقداماتی در جهت مقاوم‌‌سازی شهر در برابر آسیب‌ها اظهار داشت: دستورات لازم‌ درخصوص تهیه طرح ساماندهی رودخانه و مسیل‌های سطح شهر به سازمان جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، منابع طبیعی، محیط زیست، شهرداری و دانشگاه ابلاغ شده است.

رحیمی افزود: طی این دستور مقرر شد طرح‌‌های موجود به سرعت ارائه و در صورت نبودن چنین طرحی نیز طی دو ماه آینده تهیه شود.

وی با اشاره به اینکه با حضور وزیر اطلاعات به عنوان نماینده ویژه رییس‌‌جمهور، رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیر بهداشت و وزیر ارتباطات تصمیمات خوبی برای رفع مشکلات گرفته شده است، تصریح کرد: در حال حاضر اسکان اضطراری آسیب‌‌دیدگان به اتمام رسیده و باید برای به جریان افتادن زندگی آنها اقدامات و برنامه‌‌ریزی‌هایی انجام شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس ضمن تقدیر از همراهی ستاد اجرایی فرمان امام در جهت رفع مشکلات اسکان خاطرنشان کرد: کمیته‌های ارزیاب فعالیت خود را به منظور کارشناسی دقیق خسارات وارد شده در محله سعدی آغاز می‌‌کنند و اطلاعات صحیح را ارائه خواهند داد‌.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.